کد خبر: 937240
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
قانون بازنشستگی پرسپولیس را هم زمین گیر کرد
پرسپولیس مبهوت است. قانون عدم استفاده از بازنشستگان، یقه این تیم را هم گرفته. تیمی که بعد از مدتها،توانسته بود با مدیریت گرشاسبی باوجود همه مشکلات رنگ آرامش ببیند و با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
دنيا حيدري

جوان آنلاین:‌ پرسپولیس مبهوت است. قانون عدم استفاده از بازنشستگان، یقه این تیم را هم گرفته. تیمی که بعد از مدتها،توانسته بود با مدیریت گرشاسبی باوجود همه مشکلات رنگ آرامش ببیند و با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، به موفقیت های چشمگیری دست یابد. حالا اما مدیریت این تیم بنا به حکم قانون قرار است دست خوش تغییرات زیادی شود. سکان مدیریتی قرار است از گرشاسبی بازنشسته گرفته شده و به دست دیگری سپرده شود. اما به دست چه کسی و این اصلی ترین دغدغه پرسپولیس، بازیکنان و هوادارانش است که بعد از سالها، با مدیریت گرشاسبی اندکی نفس راحت کشیده بودند.

قرار بود باشگاه پرسپولیس مجوز ورود به عرصه خصوصی سازی را بگیرد تا با استفاده از این موضوع او بتواند در سمتش بماند.اما کاری در این باره انجام نشده و مدیرعامل پرسپولیس همچنان می گوید چیزی مشخص نیست. 15 آذر آخرین روز اشتغال به کار بازنشستگان بود اما گرشاسبی مطابق معمول در درفتر کار خود حاضر شد و عصر همان روز نیز دیداری با وزیر ورزش داشت تا در صورت کسب مجوز ، بتواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.مجوزی که البته هنوز صادر نشده . به طوریکه مدیرعامل پرسپولیس که حالا بیش از هر زمانی خود را به در خروجی باشگاه نزدیک می بیند معتقد است که دیگر اتفاق خاصی قرار نیست رخ دهد و همه چیز مشخص است .با این وجود اما طبق وعده ای که وزیر به او داده، امروز را هم صبر خواهد کرد.چرا که در دیدارش با سلطانی فر، وزیر ورزش به او گفته که تا امروز صبر کند.گرشاسبی برخلاف بسیاری از بازنشته ها،اقدامی برای ماندن نکرده و اصراری هم ندارد.او به وزیر هم گفته که در این مدت همه کارها را انجام دادیم و اجازه ندادیم کاری روی زمین بماند و حالا آمده است برای رفتن.پیشتر هم گفته بود که دوست دارد از پرسپولیس برود.چرا که اینجا کارها بسیار سخت است و سنگین.اما پرسپولیس، نمی خواهد مدیری را که در این مدت توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد از دست بدهد. آنقدر که شنیده می شود بازیکنان قصد اعتصاب دارند و گفتند که برای بازی حساس با سپاهان راهی اصفهان نمی شوند. در واقع فشار بازی‌های پرسپولیس، مشکلات متعدد ازجمله مشکلات مالی و موارد دیگر دست به دست هم داده تا بازیکنان پرسپولیس نسبت به این اتفاقات موضع بگیرند.هرچند که در صورت عدم موافقت با ادامه کار گرشاسبی،این چنین رفتارهایی نمی تواند مانع از اجرای قانون شود

برخلاف محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی دو عضو بازنشسته هیأت مدیره ،گرشاسبی هنوز استعفای خود را تحویل نداده.شاید چون هنوز خود نیز به طور قطعی نمی داند که می ماند یا نه و همین اوضاع را پیچیده تر و مبهم تر کرده. ابهامی که البته تا پایان امروز برطرف خواهد شد و در صورت عدم دریافت مجوز برای گرشاسبی،به احتمال فراوان فردا ایرج عرب معاون پشتیبانی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست موقت این باشگاه انتخاب و معرفی خواهد شد  تا در تعطیلات نیم فصل مدیر بعدی و اعضای هیأت مدیره مشخص و معرفی شوند و بعید است که این کار به درازا بکشد.خصوصا که نامهایی هم برای جایگزینی نبی مطرح شد که از جمله آنها می توان به مهدی محمدنبی، قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال،رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا وصادق درودگر،رئیس کمیته بازاریابی اشاره کرد !

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار