کد خبر: 937352
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
امشب ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید اسپانیا میزبان یکی از حساس‌ترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌هایی است که در طول تاریخ به خود دیده است.
امشب ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید اسپانیا میزبان یکی از حساس‌ترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌هایی است که در طول تاریخ به خود دیده است.
امشب دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس بین دو غول فوتبال آرژانتین، یعنی بوکاجونیورز و ریورپلاته در این ورزشگاه انجام می‌شود. ورزشگاهی که کیلومتر‌ها با بوینس‌آیرس فاصله دارد، اما نگاه تمام مردم فوتبالدوست آرژانتین را روی چمن خود احساس می‌کند.
دیدار برگشت دو تیم در حالی برگزار می‌شود که مخالفت‌های دو باشگاه و علاقه‌مندان آن‌ها نیز نتوانست فیفا، فدراسیون فوتبال آرژانتین و کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی را برای برگزاری بازی در آرژانتین و میزبانی ریورپلاته قانع کند. هواداران ریورپلاته پیش از بازی برگشت با رفتار زشت خود کاری کردند که تقریباً تمام دنیا رأی به انجام این بازی در زمینی بی‌طرف دادند.
بازی رفت دو تیم با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و بازی دوم پیش از شروع به خشونت، زد و خورد و مصدومیت کشیده شد. با این حال امشب نیز اوضاع چندان آرام نخواهد بود و پلیس اسپانیا از همین حالا خوب می‌داند که چه کار سختی پیش‌رو دارد.
درست به همین خاطر است که آن‌ها از چند روز قبل دست به کار شده‌اند و حتی جلوی ورود هواداران افراطی دو تیم را هم گرفته‌اند. پلیس اسپانیا روز جمعه اعلام کرد که یکی از لیدر‌های خشن بوکاجونیورز را به اسپانیا راه نخواهد داد. البته به طور حتم چنین شرایطی برای حریف هم صادق است و آن‌ها نیز نمی‌توانند با خیالی آسوده هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند. به هر حال امشب دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که هواداران ریورپلاته می‌توانند برخلاف تمام بازی‌های برگشت با تعداد بیشتری به تماشای بازی تیم‌شان بروند، هرچند که شاید بعد مسافت و گرانی بلیت بر تعداد تماشاگران حاضر در سانتیاگو برنابئو تأثیر بگذارد. بدون هیچ تردیدی علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر دنیا امشب نگاهشان به این بازی است. دیداری که یک جنگ تمام‌عیار برای اثبات حقانیت است، دیدار بزرگ کوپا لیبرتادورس.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار