کد خبر: 937374
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
معاون فرماندار مراغه گفت: حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری به کاهش آمار بیکاران در شهرستان و رونق اقتصادی منطقه کمک می کند.

نقی مسکینی  در نشست کارگروه های مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه با موضوع بررسی مشکلات سرمایه گذاران، افزود: حمایت از سرمایه گذاران و مجریان طرح های اقتصادی و اشتغالزا سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید بوده و از اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی حمایت می شود.
وی افزود: جذب سرمایه گذاران با توسعه تولید داخلی از نیازهای اساسی کشور و به خصوص شهرستان مراغه بوده که در این راستا نهادهای اجرایی این شهرستان موظفند علاوه بر جذب آنها در راستای حفظ سرمایه ها تلاش کنند تا بتوان علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران، تولید داخلی را افزایش داد.
مسکینی ادامه داد: تسهیل در سرمایه گذاری نیازمند حذف استعلام های همسو توسط اداره ها برای سرمایه گذاران بوده و مهمترین راهکار برای حفظ سرمایه بخش خصوصی است که باید در این خصوص تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان همکاری های لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: پیگیری مشکلات سرمایه گذاران از اهداف تشکیل مرکز حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان است و رفع مشکلات این بخش در دستور کار قرار دارد و در این کارگروه ها دریافت تسهیلات خوداشتغالی برای متقاضیان و کمک به حل مشکل بخش تولید در دست بررسی است.
وی افزود: حضور مدیران ادارات و کارشناسان مربوطه در این جلسات و آشنایی آنها با مشکلات بخش سرمایه گذاران شهرستان می تواند در رفع مشکلات و تسریع در فعالیت های آن ها موثر باشد.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و تسهیل در موانع موجود اداری، مهم ترین رویکرد مرکز حمایت از سرمایه گذاری این شهرستان برای رونق اقتصادی در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر