کد خبر: 937375
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی گفت: فیلم‌های دوازدهمین جشنواره بین ‌المللی سینمای مستند با عنوان «جشنواره حقیقت» در تبریز اکران می شود.

علی محرمی  در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ این فیلم ها براساس تفاهم‌ نامه منغقد شده بین این اداره کل، ‌خانه مستند تبریز و سازمان سینمایی کشور در راستای رونق فعالیت سینمایی استان اکران می شود.
وی اظهار داشت: در این جشنواره فیلم های «٣٣٠ سی سی» خاطره از الهام معروفی، «آسک» از مهدی زمانپور کیاسری، «اسرار» دریاچه از آرمین ایثاریان، «پنهان شدگی» از سیدرضا رضوی و «رویای روهینگیا» از محمد مهدی خالقی به نمایش گذاشته می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی، «حلب: سکوت جنگ» از امیر اصانلو، «زمستان یورت» از میلاد میرزا باقری، «اکسدوس» از بهمن کیارستمی، «پرسپولیس – شیکاگو» از اُرد عطارپور، «باد» از حمید جعفری، «اهل آب» از آزاده بی زار گیتی، «خور بر کرانه کویر نمک» از مهدی باقری و «آنجا که باد می وزد» از مینا مشهدی مهدی و «بازگشت به خانه» از سمیه اشتری را از دیگر فیلم های آماده اکران در تبریز اعلام کرد.
محرمی ادامه داد: در این جشنواره فیلم های خارجی Putin’s Witnesses/ ٢٠١٨/Russia و شاهدان پوتین، - میریمMeerim/٢٠١٨/ Russia/ و محدودیت های کار The Limits of work / ٢٠١٧/ Czech Republic / نیز اکران می شود.
وی با بیان اینکه تماشای این فیلم ها برای عموم آزاد است، گفت: این فیلم ها از 20 تا 23 آذر از ساعت ١٦ تا ٢٠ در پردیس سینمایی ستاره باران تبریز اکران می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر