کد خبر: 937405
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش کارگری استان
 طی نشستی با حضور حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران ، مجید محمد دبیر هیئت ، جنگی دبیر انجمن کشتی کارگران کشور و جعفر جنگی ، حسن شریف بعنوان رئیس انجمن کشتی کارگران استان تهران منصوب شد.

جوان آنلاین:در ابتدای نشست حسن حمیدی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، از کلیه کسانی که در سنوات گذشته در کشتی کارگران استان قبول زحمت و مسئولیت نموده و این وظیفه سنگین را در حد توان مدیریت و راهبری کردند تشکر و قدردانی نمود.
رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران در ادامه از پتانسیل بالای کشتی کارگری تهران گفت و افزود : کشتی ورزش اول کشور است و جذابیت های زیادی از نظر فرهنگی و ورزشی دارد و همین باعث گردیده کشش جوانان به این رشته ورزشی قابل توجه باشد ، تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به خیل علاقمندان کشتی در بین کارگران استان تلاش و همت بسیاری برای اشاعه و توسعه این رشته در محیط های کارگری میطلبد.
حمیدی آموزش و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری را از مهمترین موضوعات انجمن دانسته و از رئیس جدید انجمن کشتی خواستند که اهتمام کافی و وافی به امر داشته باشند‌.
در پایان این نشست، حکم رئیس انجمن کشتی استان تهران توسط حسن حمیدی به ایشان تقدیم گردید.

در بخشی از این حکم آمده است :

امید است با استفاده از ظرفیت های فدراسیون و کلیه واحد های تحت پوشش در تحقق اهداف جامعه مخاطب ورزش کارگران و همچنین اشاعه و گسترش ورزش کشتی موفق و موید باشید.

حسن شریف مربی و جدول نویس بین المللی کشتی و مدرس استیتو کشتی میباشد و سابقه نائب رئیس کمیته اجرایی فدراسیون کشتی ج اا ، رئیس هیئت کشتی هلال احمر و پدافند هوایی کشور و همچنین سابقه حضور در بیش از ۲۰ دوره از مسابقات جهانی و آسیایی، باشگاه های جهان و دانشجویان و ارتش های جهان را در کارنامه خود دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار