کد خبر: 937432
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعطیلات زمستانی مدارس مطالبه جدی میراث فرهنگی به منظور رونق گردشگری در استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از ازدبیل، نادر فلاحی در مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی اردبیل اظهار کرد: موضوع تعطیلات زمستانی مدارس هر چند مورد پذیرش مجلس قرار نگرفته اما مجددا از سوی سازمان میراث فرهنگی مطرح شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح در رونق گردشگری زمستانی استان ها به ویژه استان سردسیر اردبیل، این طرح مورد حمایت استان اردبیل بوده و قویا پیگیر تصویب آن هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: یکی از سیاست های اصلی اداره کل تحقق ماموریت زمستان بیدار یا گردشگری زمستانی اردبیل است و هر اقدامی که بتواند منجر به رونق گردشگری اردبیل در نیمه دوم سال شود مورد حمایت خواهد بود.

فلاحی بیان کرد: یکی از ضروریات رونق گردشگری نیز معرفی جاذبه ها در سطح ملی و بین المللی است و انتظار می رود فعالان حوزه گردشگری از جمله جامعه صنفی تاسیسات اقامتی یاریگر ما باشند.

وی بخش دیگری از سیاست های اداره کل را حمایت از بخش خصوصی برشمرد و ادامه داد: با توجه به بستر مطلوب فراهم شده پیش بینی شده در سال 98 شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد گردشگری در سطح استان باشیم.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر