کد خبر: 937453
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
سیدمحمد پولادگر گفت: رقابتهای جهانی برای کسب سهمیه المپیک اهمیت ویژه ای دارد و از برنامه های سرمربی تیم ملی برای حضور در این رویداد پراهمیت حمایت می کنیم.
 
رقابت‌های جهانی اهمیت بالایی دارد/ از عملکرد عسگری رضایت داریم

جوان آنلاین: رییس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان این مطلب اظهار داشت: اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش میزبان سه تورنمنت مهم بین المللی هستیم، جام باشگاه های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر سه رویداد دارای «گرید» فدراسیون جهانی هستند و با توجه به اینکه در سال پیش از المپیک برگزار می شوند از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در افزایش رنکینگ ملی پوشان تاثیر گذار است. 

پولادگر فزود: خدا را شکر شرایط خوبی بر تیم ملی حاکم است، سرمربی تیم ملی از بهترین های حال حاضر ایران و جهان است و تا کنون نیز عملکرد قابل قبولی داشته است اما برای دستیابی به موفقیت های بزرگ بایستی کار و تلاش بیشتری صورت پذیرد.

وی که با روابط عمومی فدراسیون تکواندو سخن می گفتتصریح کرد: مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ اواخر اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی منچستر برگزار می شود که موفقیت در آن بسیار در سهمیه المپیک تعیین کننده می باشد و در واقع مقدمه ای برای حضور در المپیک توکیو است. به توانایی های فریبرز عسکری اعتماد داریم و از برنامه‌های وی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

پولادگر در ادامه گفت: بی تردید همه قهرمانان، پیشکسوتان و فعالین در این رشته پر افتخار هدفی جز اعتلای نام تکواندو و نهایتا ایران نداشته و امیدوارم با نیت مخلصانه و دلسوزانه نقد کنند. البته بعضی مطالب از جانب برخی اشخاص در رسانه ها مطرح شده است که بایستی بگویم این دیدگاه شخصی این افراد است. از نقد منصفانه و دوستانه همیشه استقبال می کنیم و اگر نقد با قصد صلاح و خیرخواهانه باشد ابتدا می بایست به خود شخص گفته تا ضمن اثر گذاری بیشتر از سوء تفاهم و حاشیه جلوگیری نماید.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان در پایان افزود: یکی از فاکتور های مهم در موفقیت تیم ملی همدلی و وفاق می باشد و می بایست برای دستیابی به اهداف بزرگ از همه پتانسیل موجود استفاده کرده تا بتوان بهترین نتیجه را گرفته و همواره باعث افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان در اقصی نقاط جهان باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار