کد خبر: 937527
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل سپاد در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی نشست مشترک جمعی از اعضای هیئت مدیره و فعالان اقتصادی منطقه با فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: مدیریت ترافیک منطقه سپاد با حضور پلیس راهور می تواند بر افزایش رضایتمندی مردم اثر گذار باشد.

مهندس سعید حسین پور ضمن تبریک انتصاب سردار تقوی به سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: خدمت در جوار ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام افتخار بزرگی است و حضور حضرتعالی را در این سمت مغتنم می شماریم.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی و حمایت های شرکت سپاد در سطح منطقه گفت: طی 2 سال گذشته با حمایت این شرکت و شهرداری مشهد شاهد افتتاح کلانتری 30 سپاد بودیم که توانست بر افزایش امنیت و آسایش زائران و شهروندان نقش موثری داشته باشد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد با تقدیر از اقدامات صورت گرفته ادامه داد: تامین امنیت منطقه ، بهبود شرایط اقتصادی را به همراه داشته و امیدواریم این همکاری و مساعدت ها در حوزه پلیس راهور نیز ادامه یابد.

مهندس حسین پور بر ضرورت توجه به ساماندهی ترافیکی منطقه سپاد تاکید کرد و افزود: اجرای طرح های ترافیکی منطقه سپاد نیز می تواند سبب رونق بیش از پیش منطقه و زمینه ساز اشتغال زایی و افزایش خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم کند.

وی با اشاره به بازارهای پر تردد منطقه سپاد گفت: علاوه بر حدود یک میلیون مترمربع احداثات فعلی این منطقه، 200 هزار مترمربع دیگر نیز توسط فعالان اقتصادی منطقه سپاد و این شرکت در دست احداث است که افزوده شدن این ظرفیت می تواند ضمن توسعه رویکردهای گردشگری منطقه به ضرورت مدیریت مناسبتر آن تاکید داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های سپاد در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی و احداث پل غیر هم سطح اشاره کرد و افزود: سپاد پیشرفت های خوبی در بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی داشته است که در حال توافق نهایی با شهرداری مشهد مقدس است.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در پایان بر ظرفیت ها و زیرساخت های منطقه گردشگری سپاد تاکید کرد و به طور از رسمی از سردار تقوی جهت بازدید از منطقه سپاد دعوت به عمل آورد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر مدیرعامل سپاد، مهندس عباسعلی منزل آبادی رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد، علیرضا هوشنگ نژاد عضو هیئت مدیره شرکت سپاد و دبیر انجمن فعالان اقتصادی منطقه، محمد علی دهقان مدیر پارک ساحلی آفتاب و سیدعلی اکبر حسینیان مدیرعامل شرکت سپاد دشت حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار