کد خبر: 937534
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
معاون برنامه و بودجه سازمان محیط زیست کشور:
معاون برنامه و بودجه سازمان محیط زیست کشور از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار جهت هوشمندسازی زیستگاه های محیط زیست در کشور خبر داد.

سعید نمکی در جمع خبرنگاران در پارک ملی کویر سمنان گفت: در بودجه سال آینده برای منابع سال آینده سازمان محیط زیست کشور، 50 میلیارد تومان برای هوشمندسازی زیستگاه های محیط زیست در سطح کشور تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: سال آینده سالی است که بودجه های محیط زیست چه از لحاظ تأمین زیرساخت ها، و چه لجستیک محیط زیست، مسائل مختلف اعم از رفاهی محیط بانان و ترفیع محیط بانان سال ویژه ای خواهد بود.

معاون برنامه و بودجه سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد: این افزایش بودجه، در بعضی از ردیف های توسعه زیرساخت ها، بالای 50 درصد افزایش را به همراه داشته است، در بعضی از ردیف ها نیز تا 100 درصد افزایش را داشته است و از همین لحاظ سال آینده، سالی متفاوت خواهد بود.

نمکی همچنین از اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار برای مسائل رفاهی محیط بانان کشور در بودجه سال آینده سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در رابطه با حمایت از محیط زیست، کارهای بسیار خوبی انجام شد، سعی کردیم در رابطه با بودجه محیط بانان افزایش قابل توجهی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در همین راستا، 35 میلیارد تومان برای مسائل رفاهی محیط بانان در بودجه سال آینده تخصیص پیدا کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر