کد خبر: 937543
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رفع مشکلات، گرانی و بی‌عدالتی‌ها گفت: مردم به هنگام مراجعه به ادارات مشکلاتی دارند که باید با خوشرویی آنها را حل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلیآل‌هاشم  در جلسه سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه مردم را به آینده امیدوار کنید، اظهار داشت: امسال بهترین فرصت برای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی و ارائه خدمات40 ساله انقلاب است و نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و فضای مجازی برای این تحقق موضوع مهم است.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات موجود در کشور گفت: مسوولان باید تمام تلاش خود را برای رفع معضلات و مشکلات جامعه به کار بگیرند و امید را در مردم زنده نگه دارند.

 آل‌هاشم با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات ارزنده‌ای در تمام زمینه‌ها صورت گرفته است، ادامه داد: باید با مطرح کردن دستاوردها و اقدامات نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی مردم را به آینده کشور امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه باید قدری هم انصاف داشته و از دستاوردهای نظام گفته و مردم را امیدوار کنیم، افزود: بعضی از ما همان نقشی را بازی می‌کنیم که دشمن می‌خواهد، به هر چیزی بدبین هستیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر رفع مشکلات، گرانی و بی‌عدالتی‌ها گفت: مردم به هنگام مراجعه به ادارات مشکلاتی دارند که باید با خوشرویی آنها را حل کرد.

وی، از جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی و دانشگاه‌ها خواست عملکرد خود را از ابتدای انقلاب تاکنون در قالب نمایشگاه یا کتاب اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات 40 ساله نظام قرار گیرند.

آل‌هاشم با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب فقط به نصب پرچم و چراغ نیست، یادآور شد: امسال هدف‌مان این است که دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذاریم و این بهترین تبلیغ برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در مورد رویداد 9 دی نیز گفت: در این مورد نیز باید انصاف داشته باشیم و ببینیم جریانی که در سال 88 پیش آمد چه لطمه‌ای به کشور زد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: طراحان اصلی این فتنه افرادی در خارج از کشور بودند و تلاش کردند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، اما بصیرت مردم در 9 دی دشمنان را ناامید کرد.

امام جمعه تبریز افزود: صدا و سیمای استان باید علاوه بر تهیه برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب، در دیگر ایام نیز برنامه‌هایی را برای بیان دستاوردهای انقلاب تهیه و پخش کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر