کد خبر: 937588
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان دستگاه برتر در برگزاری طرح اوقات فراغت در استان شناخته شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه اظهار داشت: طی مراسمی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در برگزاری طرح اوقات فراغت در استان تجلیل شد.
وی در ادامه داد: این تقدیر در راستای ساماندهی، رونق بخشی و برگزاری برنامه های اوقات فراغت در سال 1397 و همچنین براساس ثبت گزارشات در سامانه پورتال اوقات فراغت توسط استاندار عباس رضایی (رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان اصفهان) انجام شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان شد: اداره اوقاف و امور خیریه در تابستان امسال طرح نشاط معنوی را در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از ۱۵ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه در 180 بقعه متبرکه و امامزاده جلیل القدر با همکاری 200 مربی و مبلغ بومی و اعزامی و 15 هزار نفر در رشته های مختلف قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و.... برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر