آرش یگانی در حاشیه دیدار مردمی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: کارکنان با پشتکار و تعامل، توانایی خود را در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، به کار گیرند.
این مسئول بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل در جهت پیشبرد کارهای اداری تاکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست.
سرپرست منطقه نه شهرداری کرج، افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، رعایت عدالت و انصاف و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر شهروندان، از نکاتی است که باید مهم دانسته شود.
یگانی گفت: اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه مجموعه مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: خوشرویی با ارباب رجوع، دقت و صحت در انجام کار مراجعان، کیفیتِ خدمات دهی، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب و انتقادپذیر بودن از عواملی است که سبب رضایتمندی شهروندان می شود.