کد خبر: 937598
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج تاکید کرد
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان بیش از گذشته احساس می شود.

آرش یگانی در حاشیه دیدار مردمی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: کارکنان با پشتکار و تعامل، توانایی خود را در جهت  خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، به کار گیرند.

این مسئول بر ضرورت ایجاد نظم و تعامل در جهت پیشبرد کارهای اداری تاکید و استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالابردن سطح کمی و کیفی کارها را امری ضروری دانست.

سرپرست منطقه نه شهرداری کرج، افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری، رعایت عدالت و انصاف و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر شهروندان، از نکاتی است که باید مهم دانسته شود.

 یگانی گفت: اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه مجموعه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: خوشرویی با ارباب رجوع، دقت و صحت در انجام کار مراجعان، کیفیتِ خدمات دهی، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب و انتقادپذیر بودن از عواملی است که سبب رضایتمندی شهروندان می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار