کد خبر: 937608
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی گفت: اگر از دولت حمایت کردیم باید تا آخر از آن پشتیبانی کنیم و جریان‌های سیاسی نیز باید حامی دولت باشند.
 

جوان آ‌نلاین: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی گفت: اگر از دولت حمایت کردیم باید تا آخر از آن پشتیبانی کنیم و جریان‌های سیاسی نیز باید حامی دولت باشند.

اسماعیل دوستی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: در وضعیت کنونی همه ارکان باید به دولت کمک کنند باید بتوانیم از مشکلاتی که دشمنان برایمان ایجاد کردند، نجات پیدا کنیم و این مسئله با کمک همگان به دولت میسر می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انفعال دولت در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: دولت اکنون براساس ظرفیت‌های داخل کشور اقتصاد مقاومتی نمره قابل توجهی نداشته است که باید پتانسیل‌های کشور شناسایی شده و از آن‌ها بهره‌وری کرد.

وی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی ادامه داد: کشور نیازمند منابع است و امروز دچار کمبود منابع یا هدایت منابع به سمت اقتصاد کشور هستیم.

وی با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی اظهار کرد: اگر از دولت حمایت کردیم باید تا آخر از آن پشتیبانی کنیم و جریان‌های سیاسی نیز باید حامی دولت باشند.

دوستی در خصوص حمایت اصلاح طلبان از آقای لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: مبنای تصمیمات آقای لاریجانی در زمان ریاستش در مجلس عقلانی بوده است و می‌توانم قاطعانه بگویم آقای لاریجانی از عقلانیت خارج نشده چرا که در این دو دوره که ریاست را برعهده داشتند، عملکردشان خوب بوده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: وقتی نطق آقای لاریجانی در مجلس را گوش می‌دهم و سفر‌های خارجی و داخلی او را می‌بینم از عقلایی بودنش اطمینان دارم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه لاریجانی می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابات ۱۴۰۰ باشد، تصریح کرد: باور دارم لاریجانی یک سیاستمدار عاقل است.

دوستی با بیان اینکه عارف هم می‌تواند یکی از کاندید‌های ۱۴۰۰ باشد، خاطرنشان کرد: زمانی اصلاح‌طلبان فکر نمی‌کردند که از آقای روحانی حمایت کنند، ولی شرایط به صورتی پیش آمد که از روحانی پشتیبانی کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان طبق شرایط مقتضی از گزینه‌های خود حمایت می‌کنند و شاید از آقای جهانگیری یا عارف برای انتخابات ۱۴۰۰ پشتبانی کنند، حتی ممکن است خودم هم در انتخابات کاندید شوم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار