کد خبر: 937700
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان ورزقان:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان ورزقان گفت: : بیش از ۱۰ باب ساخت خانه محروم در روستاهای روادنق، آقابابا سنگ، مزرعه شادی، مزرعه سواره، خوئین دیزج، جاجان، دستجرد و لنبران داشتیم.

محمد مهدیان  از تشکیل ۱۱ عدد صندوق قرض الحسنه در شهرستان ورزقان خبر داد و گفت: در ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه شهری و روستایی که از طرح‌های اعطلای بسیج محسوب می‌شود، توانستیم به تعداد ۱۱ صندوق در شهر ورزقان ۲ صندوق و در روستاهای گویجه سلطان، صومعه‌دل، تخمدل، بکرآباد، مهترلو، علویق، اندریان، نچق، ایری علیا تشکیل دهیم.

وی در ادامه به بحث مهم اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های ویژه فرمانده ناحیه در ۳ سال اخیر مبلغ ۱ میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال‌زایی در شهرستان ورزقان به بخش‌های تولید قارچ خوراکی، کشاورزی، دامداری، فرش بافی و پرورش زنبور عسل داده شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان ورزقان به ساخت خانه محروم در روستاهای مختلف برای محرومان اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۰ باب ساخت خانه محروم در روستاهای روادنق، آقابابا سنگ، مزرعه شادی، مزرعه سواره، خوئین دیزج، جاجان، دستجرد و لنبران داشتیم که جا دارد از کمیته امداد امام‌(ره) و بخشدار مرکزی که در این موضوع حمایت کردند تشکر کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر