کد خبر: 937726
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
دبیر فدراسیون کشتی گفت: درخواست روسای هیأت های کشتی را بعنوان اکثریت مجمع برای برگزاری هرچه سریعتر انتخابات به وزارت ورزش ارسال کرده ایم.
 
رضا لایق

جوان آنلاین: رضا لایق بیان این مطلب افزود: روسای هیأت های کشتی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده اند برای اینکه برنامه های کشتی کشور برای حضور در رقابت های المپیک 2020 با نوع تفکر و برنامه ریزی مدنظر رئیس منتخب مجمع انجام شود، هرچه زودتر روند انتخابات را در کشتی کشور برگزار کنند.
وی ادامه داد: بعنوان دبیر مجمع این درخواست را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان منعکس کرده ام و منتظر اعلام نظر مسئولان ذیربط برای شروع زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم.
لایق در مورد دغدغه مسئولان وزارت ورزش و جوانان در زمینه تعیین تکلیف برخی هیأت های دارای سرپرست تصریح کرد: تعداد بسیار محدودی از هیأت های ما با سرپرست اداره می شوند که فکر می کنم با توجه به مکاتبات صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان های ذیربط اکثریت این هیأت ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و ما از این نظر مشکلی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به پیگیری روسای هیأت های کشتی، مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان که همواره با احترام به اساسنامه و نظر اعضای مجمع اقدام کرده و در کنار کشتی بوده اند در کمترین زمان ممکن روند برگزاری مجمع و ثبت نام از کاندیداها را اعلام کنند.
لایق در پایان گفت: پنج شنبه و جمعه این هفته و هفته بعد به ترتیب جام باشگاه های جهان در کشتی آزاد و فرنگی بابل و اردبیل برگزار می شود و هفته اول دیماه نیز مرحله اول انتخابی تیم های ملی انجام می شود و تلاش مجموعه کشتی کشور پیگیری مناسب برنامه ها است تا با تعیین رییس جدید توسط مجمع فرد منتخب بتواند با کمترین مشکل کارها را پیگیری کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار