کد خبر: 937763
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم دورنا ارومیه
رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، فردا با انجام ۵ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار دو تیم پیکان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران به مصاف هم می روند. تیم صدرنشین این هفته استراحت دارد. در مازندران تیم کاله پذیرای تیم خاتم اردکان است . فولاد سیرجان با عقاب نهاجا مصاف می کند. شهرداری گنبد میزبان پیام خراسان است. شهروند اراک هم با سایپای تهران بازی می کند. در آخرین دیدار هم دورنای ارومیه هم با شهرداری ارومیه بازی خواهد کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، فردا با انجام ۵ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین دیدار دو تیم پیکان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران به مصاف هم می روند. تیم صدرنشین این هفته استراحت دارد. در مازندران تیم کاله پذیرای تیم خاتم اردکان است . فولاد سیرجان با عقاب نهاجا مصاف می کند.شهرداری گنبد میزبان پیام خراسان است.شهروند اراک هم با سایپای تهران بازی می کند. در آخرین دیدار هم دورنای ارومیه هم با شهرداری ارومیه بازی خواهد کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم دورنای ارومیه در گفت و گو با "جوان آنلاین" درباره بازی فردا برابر همتای ارومیه ای گفت: بازی فردا به نوعی بازی باتجربه ها و بی تجربه هاست. بالاخره حریف چند سالی است که در لیگ بازی می کند و از شرایط خوبی برخوردار است هر چند که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اما برای ما قابل احترام است.

وی افزود: بچه های ما در این دوره خدا را شکربه لحاظ فیزیک و تکنیک چیزی کمتر از سایر تیم ها ندارند اما آنچه در بازی ها مهم است برگشت به بازی است که بچه ها ما به خاطر بی تجربه بودند قادر نیستند شرایط روحی و روانی را جمع و جور کنند و به بازی برگردند.این موضوع عامل مهمی است که همیشه به شاگردانم گوشزد می کنم اما آنها همواره تحت تاثیر بازی فراموش می کنند.

سرمربی تیم دورنای ارومیه با اشاره به اینکه در بازی فردا برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت اظهار داشت: متاسفانه بی تجربگی بچه ها باعث شده نتوانیم برد این چند هفته لیگ کسب کنیم.برای همین تمام عزم خود را جزم کرده ایم که در بازی فردا اولین برد تیم را رقم بزنیم.البته همان طور که گفتم تیم حریف ، شهرداری ارومیه را به خوبی می شناسم و از بازیکنان باتجربه تری نسبت به ما برخوردارند.

وکیلی در ادامه خاطر نشان کرد:من سال گذشته تیم نوپای شمس را در لیگ برتر داشتم و امسال بازهم تیم نوپای دورنای ارومیه . اما این دو باهم تفاوت زیادی دارند. تیم شمس زمانی به لیگ برتر آمد که توانسته بود در یک تورنمت بین المللی قهرمان جهان شود و با آمادگی خوبی وارد مسابقات شد اما دورنا هنوز یک سال زمان دارد و سال بعد باید درباره بازیکنانش اظهار نظر کرد.بازیکنان دورنا نسبت به تیم شمس ب هلحاظ تجربی یک سال عقب تر هستند و باید به آنها فرصت داد.

وی با اشاره به این که بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار است افزود: با توجه به لژیونر شدن ملی پوشان ، تقریبا تیم ها در یک سطح بازی می کنند. در واقع با رفتن ملی پوشان ، میدان برای دیگر بازیکنان باز شده و انها هم می توانند با انگیزه بیشتری بازی ها را انجام دهند.الان دیگر تیمها از قبل برنده نیستند و هر بازی می تواند حکم فینال را داشته باشد.

***

در ادامه بازی های فردا تیم رده دومی پیکان در تهران میزبان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. پیکان در صورت برد مقابل شاگردان بناکار در تعداد برد با تیم شهرداری ورامین برابر خواهد شد اما به دلیل تفاضل امتیاز همچنان در رده دوم باقی خواهند ماند.

تیم شهرداری تبریز که هفته گذشته بازی خوبی را مقابل تیم سایپا به نمایش گذاشت نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند این هفته پیکان را نیز به دردِ سر بیاندازد و تقابل این دو تیم دیدار جذابی خواهد شد.

در دیگر بازی مهم هفته پیام خراسان برای حفظ جایگاهش در رده سوم، باید مقابل شهرداری گنبد پیروز شود. شاگردان قوچان نژاد در پیام تا پایان هفته یازدهم علی رغم انتظارات از این تیم، نتایج خوبی کسب کرده‌اند و برای بقا در بین چهار تیم برتر جدول و صعود به مرحله پلی آف تلاش خود را برای کسب پیروزی مقابل گنبد خواهند کرد.

ساپیا تهران نیز که هفته پیش در یک دیدار نزدیک و پر حاشیه از نظر داوری موفق شد شهرداری تبریز را در خانه والیبال تهران شکست دهد این هفته عازم اراک می‌شود تا با تیم رده پنجمی شهروند اراک دیدار کند. شاگردان خداوردی در شهروند اراک نیز برخلاف انتظارات موفق شدند ۶ پیروزی کسب کنند و این روزها با مسائل مالی دست به گریبان هستند و دریافتی از سوی باشگاه نداشته اند به مصاف سایپا خواهند رفت. باید دید با تمام مشکلاتی که در این تیم وجود دارد آیا می‌توانند مقابل سایپا  عملکرد قابل قبولی داشته باشند یا خیر.

برنامه دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

* کاله مازندران – خاتم اردکان

* فولاد سیرجان – عقاب نهاجا

* دورنا ارومیه – شهرداری ارومیه

* شهرداری گنبد – پیانم خراسان

* شهروند اراک – سایپا تهران

* پیکان تهران – شهرداری تبریز

* شهرداری ورامین این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال:

۱.شهرداری ورامین - ۹پیروزی – ۲۸ امتیاز

۲.پیکان تهران – ۸ پیروزی – ۲۴ امتیاز

۳.پیام مشهد – ۸ پیروزی – ۲۰ امتیاز

۴.خاتم اردکان – ۷ پیروزی – ۲۱ امتیاز

۵.شهروند اراک – ۶ پیروزی – ۱۷ امتیاز

۶.شهرداری گنبد – ۶ پیروزی – ۱۷ امتیاز

۷.کاله آمل – ۶ پیروزی – ۱۶ امتیاز

۸.سایپا تهران – ۵ پیروزی – ۱۷ امتیاز

۹.فولاد سیرجان – ۵ پیروزی – ۱۶ امتیاز

۱۰.شهرداری تبریز – ۳ پیروزی – ۱۰ امتیاز

۱۱.عقاب نهاجا – ۲ پیروزی – ۴ امتیاز

۱۲.شهرداری ارومیه – یک پیروزی – ۶ امتیاز

۱۳.دورنا ارومیه – بدون پیروزی – ۲ امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار