کد خبر: 937837
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
سرپرست استانداری:
سرپرست استانداری سمنان گفت: 40 طرح اقتصادی استان با موافقت رئیس جمهوری در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به سمنان ردیف بودجه می گیرد.

سعید ناجی در نشست خبری پیرامون دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: عملیات ساخت 78 طرح با اعتبار 14 هزار و 660 میلیارد ریال در سفر دکتر روحانی به استان سمنان مصوب شد و 40 طرح نیمه تمام و یا اولویت داری که در سال های گذشته ردیف بودجه نداشتند با حمایت کاروان تدبیر و امید برای سال های آینده به منظور تکمیل طرح، اعتبار دریافت می کند.
وی خاطر نشان کرد: در سفر استانی دکتر روحانی به استان سمنان 527 طرح به ارزش پنج هزار و 850 میلیارد ریال و اعتبار ارزی پنج میلیون یورو به بهره برداری رسید و برای بیش از 2 هزار نفر در مناطق مختلف استان شغل ایجاد شد.
سرپرست استانداری سمنان ادامه داد: در این سفر عملیات اجرایی 26 طرح به ارزش پنج هزار و 720 میلیارد ریال و سرمایه های ارزی 2 میلیون دلار و 301 میلیون یورو آغاز شد که با بهره برداری از این طرح ها، شاهد رونق اقتصادی در این منطقه در سال های آینده خواهیم بود.

ناجی ادامه داد: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان 110 تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش 100 هزار میلیارد ریال به امضا رسید که با عملیاتی شدن این طرح ها برای بیش از 15 هزار نفر شغل ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: اجرای طرح های اقتصادی در سمنان بر اساس جذب حداکثری سرمایه گذار و ظرفیت مناطق مختلف استان خواهد بود و به هیچ عنوان طرح ها بر اساس تفکیک شهرستانی مورد بحث و تبادل نظر قرار نمی گیرد.

سرپرست استانداری سمنان در ادامه با اشاره با استقبال بی نظیر مردم این استان از کاروان تدبیر و امید و دکتر روحانی افزود: برنامه دیدار مردمی رئیس جمهوری بسیار باشکوه برگزار شد و از حماسه آفرینی مردم استان قدردانی می کنم.
وی تصریح کرد: مردم استان سمنان با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه های حساس حضور حماسی دارند و استقبال غیرقابل وصف از رئیس جمهوری در شاهرود پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم تر کرد.
ناجی اضافه کرد: استقبال باشکوه از دکتر روحانی در افزایش نشاط اجتماعی در استان سمنان تاثیر گذار بود و آحاد مردم و مسئولان در استقبال از کاروان تدبیر و امید سنگ تمام گذاشتند.

سرپرست استانداری سمنان گفت: نحوه برگزاری آیین روز دانشجو در استان سمنان قابل نقد است و می شد این مراسم را در فضای بهتر و آرام تری برگزار کرد.
وی ادامه داد: بسیاری از سخنرانان این آیین به جای بیان نکات دلسوزانه و نقد صحبت های تند و مخربی را بیان کردند که به هیچ عنوان این بیانات اصولی نبود.
ناجی ادامه داد: دکتر روحانی تنها رئیس جمهوری در نظام جمهوری اسلامی است که 6 سال متوالی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه های مختلف کشور حضور می یابد که این امر نشان دهنده توجه بیش از حد دکتر روحانی به مردم سالاری دینی است.
وی اضافه کرد: نباید تنها نقد مختص به دولت باشد و در آیین هایی مانند روز دانشجو دیگر مسئولان نظام هم نقد شوند و اجرا نشدن این برنامه در کشور هم نشان از مظلومیت دولت است.

سرپرست استانداری سمنان گفت: اجلاس سراسری نماز در استان سمنان باشکوه برگزار شد و از نهادهای اجرایی مربوط در برگزاری با کیفیت و مطلوب این آیین قدردانی می کنم.
وی خاطر نشان کرد: تنها انتشار سخنرانی های این آیین مختص همان روز برگزاری اجلاس نباشد و اصحاب رسانه برای سخنان هوشمندانه سخنرانان را برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه اطلاع رسانی کنند.
ناجی اضافه کرد: حضور دکتر روحانی در استان سمنان به یقین منشاء خیر و برکت برای استان سمنان خواهد بود و در آینده نزدیک آحاد مردم از دستاوردهای ماندگار دولت تدبیر وامید در سمنان را بی نصیب نخواهند ماند.
سرپرست استانداری سمنان گفت: زیرساخت های لازم برای توسعه روز افزون بخش های مختلف اقتصادی در استان سمنان فراهم است که با همدلی و وحدت می توان برای رونق و آبادانی در منطقه گام برداشت.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه سیزدهم و چهاردهم آذر 97 در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر