کد خبر: 939343
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
اداره کل میراث فرهنگی گلستان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از افتتاح ۶۰ اقامتگاه بوم‌گردی همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب در استان گلستان خبر داد.

کریمی با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های این اداره کل تا پایان سال، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی است که براساس برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌های پرشکوهی را در همه شهرستانها اجرا می‌کنیم که دعوت از گروه‌های فرهنگی، هنری شاخص دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام برای اجرای برنامه‌ها و آئین‌ها در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های متنوع برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های مهم و شاخص استان در این جشن از تکالیف اداری و اراده ملی و استانی است که امیدواریم با حضور آقای مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان و مدیران عالی استان برای افتتاح پروژه‌ها انجام شود.

کریمی ادامه داد: پروژه‌های قابل افتتاح در جشن چهل سالگی انقلاب شامل افتتاح 60 بوم‌گردی در استان است که به صورت همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرماندار شهرستان، ائمه جماعات و مسئولان شهرستان ها افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح بیش از 10 واحد اقامتی و افتتاح خانه مسافر و فعالیت های انجام شده در حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی از دیگر برنامه ‌ها است.

وی یا اشاره به رسالت اداره کل در برگزاری رویداد ملی نوروز به برگزاری نوروزگاه‌ها در استان تاکید کرد و افزود: یکی از برنامه‌های شاخص 3 ماهه پایانی سال برنامه‌ریزی برای برگزاری نوروزگاه‌ها در استان گلستان است.

کریمی گفت: برنامه بعدی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در بهمن ماه (22 تا 26) سال‌جاری در تهران است. که با توجه به تفاوت اقلیم‌ها و تنوع هنرهای سنتی و حضور اقوام در استان گلستان، تفاوت عمده در برنامه‌ریزی حضور در آن رویداد انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر