کد خبر: 942677
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
علی دهکردی:
علی دهکردی آثار دهه‌های ۶۰ و ۷۰ را به لحاظ مردمی دلنشین‌تر از آثار امروز دانست و بابت بازی در فیلم «از کرخه تا راین» نسبت به ابراهیم حاتمی‌کیا ابراز دین کرد.
به گزارش «جوان» دهکردی که به بهانه فیلم سینمایی از کرخه تا راین مهمان برنامه تلویزیونی دست به دست شده بود، درباره نحوه حضورش در این فیلم گفت: به هرحال نخستین حضور جدی من در این عرصه با فیلم از کرخه تا راین رقم خورد و من بابت حضور در این فیلم دعاگوی آقای حاتمی‌کیا هستم چراکه ایشان سهم جدی و مهمی در کارنامه حرفه‌ای من دارند و البته یادی هم می‌کنم از بهرام عظیمی پور که در آن فیلم دستیار آقای حاتمی کیا بودند و معرف من به ایشان بابت حضور در این فیلم. بازیگر فیلم از کرخه تا راین ادامه داد: نگرانی بابت قضاوت شدن توسط جامعه سینما به خاطر اولین حضور جدی در این عرصه برای من هم وجود داشت ولی به هرحال این کار سختی داشت و حیف است اگر یادی نکنیم از مرحوم هما روستا و‌ای کاش ایشان هم الان در کنار ما بودند تا با هم پیرامون این فیلم صحبت می‌کردیم.
برنامه تلویزیونی دست به دست با محوریت مرور خاطرات مشترک دهه‌های بعد از انقلاب هر روز حوالی ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن می‌رود و امروز هم به مناسبت سال شهادت شهید سیدمرتضی آوینی به گفت‌وگو با رضا برجی مستندساز باسابقه انقلاب اسلامی اختصاص دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار