کد خبر: 942979
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
سرپرست فدراسیون والیبال درباره تاخیر در برگزاری انتخابات این فدراسیون، گفت: روند ثبت نام و بررسی مستندات زمان‌بر است و به همین دلیل انتخابات به سال بعد موکول خواهد شد.
جوان آنلاین: افشین داوری درباره برگزاری هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: اینکه گفته می‌شود انتخابات سال جدید برگزار می‌شود درست نیست بلکه روند ثبت نام کاندیدا‌ها و بررسی مستندات آن‌ها پروسه‌ای زمان بر خواهد بود که ناخودآگاه همین روند باعث می‌شود تا انتخابات بعد از عید برگزار شود.
سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص اینکه اگر از زمان حضورتان در فدراسیون سریعتر این مراحل را طی می‌کردید پروسه خیلی طولانی نمی‌شد، تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون‌های ناشنوایان و سه گانه ثبت نام‌های خود را انجام داده‌اند. از کجا می‌دانید که تا قبل از عید انتخابات آن‌ها برگزار می‌شود؟ من هم می‌خواهم انتخابات والیبال هرچه سریعتر برگزار شود، اما به یکسری فاکتور‌ها نیاز است.
وی ادامه داد: برخی از روسای هیات‌ها مشخص نیستند. از زمان حضورم در والیبال چند رئیس مشخص شده‌اند و باید وضعیت سایر هیات‌ها نیز مشخص شود تا حق رای آن‌ها در انتخابات از بین نرود. تمام تلاش من این است انتخابات سریعتر برگزار شود. نیت وزارت ورزش نیز همین است. امیدوارم در کوتاهترین زمان این اتفاق رخ دهد.
داوری درباره شائبه حضور اردلان از پیشکسوتان بوکس در نشست با ایگور کولاکوویچ نیز گفت: در زمان حضورم در فدراسیون بوکس ارتباط خوبی با پیشکسوتان از جمله آقای اردلان داشتم و همیشه در هر رشته ورزشی به من مشاوره می‌دهد. در والیبال نیز با هماهنگی پیشکسوتان والیبال ایشان کنارم بود. حضور اردلان در نشست با سرمربی تیم ملی به عنوان مهمان بود و هیچ دخل و تصرفی در والیبال ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار