کد خبر: 942981
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان می‌گوید خبر احضار کاردار ایران به وزارت خارجه آلمان کذب است؛ کاردار ایران به منظور دیگری و با درخواست سفارت ایران به وارت خارجه آلمان رفته و اساساً بحث احضار از بنیان نادرست است.

جوان آ‌نلاین: بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر احضار کاردار ایران به وزارت خارجه آلمان، گفت: من این خبر را تأیید نمی‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در ادامه اظهار داشت: کاردار موقت جمهوری اسلامی ایران به منظور دیگری و با درخواست سفارت ایران به وزارت امور خارجه آلمان رفته و اساساً بحث احضار از بنیان نادرست است.

بهرام قاسمی پیشتر به اتهام‌زنی‌های امنیتی برای تخریب روابط دیرینه ایران و اروپا اشاره کرد و گفت که این اقدام‌های دشمنان و معاندان، تعجب برانگیز نیست.

به نوشته ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن رد هرگونه ارتباط ادعای مطرح شده توسط برخی رسانه‌های آلمانی مبنی بر دستگیری یک تبعه افغان- آلمانی به اتهام جاسوسی برای ایران، اظهار کرد: از شنیدن این خبر در بحبوحه اتهام‌زنی‌های امنیتی ناروا و طراحی شده توسط آنانی که به دنبال تخریب روابط ایران و اروپا در این مقطع مهم و حساس هستند، تعجب نمی‌کنیم.

قاسمی تصریح کرد: بارها گفته‌ایم روابط کهن و دیرینه ایران و بسیاری از کشورهای اروپایی به‌ویژه اعضای اروپایی برجام، دشمنان و معاندانی دارد که از هر کوشش، اتهام و ادعایی برای تیره‌کردن این روابط فروگذار نمی‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار