کد خبر: 942984
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
فدراسیون کشتی بعد از تغییر و تحولات اخیر در راس امور تیم‌های ملی، همچنان سعی در ایجاد روحیه همدلی و تعامل بین مربیان رده‌های مختلف ملی دارد.
جوان آنلاین: بعد از صدور حکم سرمربیگری برای غلامرضا محمدی و محمد بنا در تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، شوک مثبتی به بدنه تیم‌های ملی وارد شد. شوکی که باید نتیجه اش را اردیبهشت ماه سال آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا ببینیم و منتظر نتایج مطلوبی از این دو سرمربی باتجربه باشیم.
یکی از نکات قابل توجه در ادامه روند تغییرات در بدنه تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی، تلاش فدراسیون کشتی برای ایجاد روحیه همدلی و تعامل بین تمامی عوامل اجرایی است.
از کشتی آزاد و انتصابات مختلف در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان که بگذریم، باید به همین روال در کشتی فرنگی اشاره کرد. بعد از اینکه محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب شد، بلافاصله ناصر نوربخش یکی از همکاران قدیمی و منتقد سال‌های اخیر او هم به جمع کادر فنی تیم ملی پیوست. این همکاری مجدد در حالی بعد از سال‌های نسبتا طولانی آغاز شد که بنا و نوربخش بدون توجه به برخی اظهارات تند و صریح شان در این مدت، کدورت‌ها را برای رشد و اعتلای کشتی فرنگی کنار گذاشتند و دوباره وارد دوره جدید همکاری در تیم ملی شدند.
از سویی دیگر جمشید خیرآبادی یکی دیگر از همکاران قدیمی محمد بنا نیز بعد از سال‌ها فعالیت در کشور آذربایجان و بازگشت به ایران و سرمربیگری در تیم امید، وارد این حلقه همکاری شد. بر این اساس خیرآبادی به تازگی از سوی فدراسیون کشتی به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی جام تختی معرفی شده و قرار است در کنار محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در اندیمشک از نزدیک شاهد جدال فرنگی کاران باشد.
حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی که خود از ملی پوشان اسبق کشتی فرنگی بوده با تاکید بر این موضوع به خبرنگار مهر گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون کشتی این است که تیم‌های ملی را از هم تفکیک نکند و تا می‌تواند زمینه همکاری و تعامل این جمع را مهیا سازد. ما در این خصوص نشست‌های زیادی با اعضای کادر فنی داشتیم و حتی اخیرا با محمد بنا و جمشید خیرآبادی هم نشست ویژه‌ای برگزار کردیم که امیدوارم زمینه این همکاری و همدلی ایجاد بیش از پیش ایجاد شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار