کد خبر: 943248
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
مظاهر و معارف والای انقلاب اسلامی ایران در ذات خود نمایش عزم و وحدت ملتی است که پس از ۴۰ سال با سلیقه‌های مختلف ولی همدل و همراه برای اعلام حمایت و پشتیبانی از آرمان‌ها و دستاورد‌های گرانسنگ آن مناسکی شورآفرین و تماشایی را هر سال می‌آفریند.
علیرضا حبیبی(مدیر رادیو انقلاب)
امروز دیگر آن نهال سبزی که باغبان خردمند و آینده‌نگر میهن، امام راحل عظیم‌الشأن از کوران پرحوادث تاریخ به سلامت غرس کرده، درختی ۴۰ بهاره شده که سرسبز و پر از شاخساران خدمت و پیشرفت برای ملت ایران و مستضعفان جهان بدل شده است. رادیو در این بهار ۴۰ سالگی از بهمن ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۷ با عزمی راسخ و باوری مستحکم به اصول و بنیان‌های انقلاب و ظرفیت‌های کشور و دلبستگی‌های مردم می‌کوشد تا این مولود پربرکت را که از نهضتی مردمی با رهبری امام آغاز شده و اکنون با تدبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت می‌شود، به خوبی بازخوانی و تبیین کند. تولید محتوای مناسب و جدید بر پایه منطق فکری و مشرب انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام خمینی (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب از جمله بصیرت‌افزایی، امید‌آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی، اقتصاد مقاومتی، الهام‌بخشی با رویکردی خلاقانه و روش‌های تعامل با نخبگان، انقلابیون و مفاخر انقلاب، مردم و مسئولان، خط مشی رسانه رادیو بوده است.
بر پایه همین خط‌مشی‌ها و اصول بنیادین، کتاب محتوایی سیاست‌ها و محور‌های برنامه‌سازی در شبکه‌های رادیویی در دو بخش جامع شبکه‌های سراسری و رادیو انقلاب تدوین شد.
برنامه‌ریزی تولید و پخش در شبکه‌های رادیویی از بهمن سال ۱۳۹۶ آغاز و به صورت غیرمستقیم و انعطاف موضوعی دنبال شد. در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در قالب جدول محتوایی و پرداخت موضوعی شبکه‌ها از سوی ستاد ۴۰ سالگی معاونت صدا ابلاغ شد که در هر ماه این برنامه‌ها هدف‌گذاری جدیدی را داشته‌اند.
رادیو انقلاب که خود تراوش رسانه‌ای و موهبت انقلاب اسلامی است از بهمن سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد و در ادامه به صورت تولید پشتیبان شبکه‌های سراسری رادیو بوده است. این رادیو در ۱۹ آبان امسال به صورت زنده و پخش ۲۴ ساعته و با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی» فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را ادامه خواهد داد. معرفی تاریخ انقلاب اسلامی و ریشه‌ها و علل وقوع آن خیانت‌ها و خباثت‌های رژیم منحوس پهلوی از کودتای رضاخان تا سقوط پهلوی در بهمن ۵۷ و همچنین مروری بر وقایع و رویدادها، خدمات، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های چهاردهه پس از پیروزی انقلاب از زبان مفاخر انقلاب، کارشناسان، مسئولان و صاحبنظران در رادیو انقلاب بیان می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار