کد خبر: 943278
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
تیم ملی فوتبال امید ایران با کسب دو پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دوحه را کسب کرد. شاگردان کرانچار در آخرین روز تورنمنت قطر با نتیجه ۲ بر یک میزبان رقابت‌ها را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
فريدون حسن
تیم ملی فوتبال امید ایران با کسب دو پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دوحه را کسب کرد. شاگردان کرانچار در آخرین روز تورنمنت قطر با نتیجه ۲ بر یک میزبان رقابت‌ها را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند. قهرمانی امید‌ها در شرایطی به دست آمد که شاگردان کرانچار با شکست برابر تاجیکستان شروع ناامیدکننده‌ای در این رقابت‌ها داشتند، اما با دو پیروزی خوب مقابل کویت و قطر میزبان جبران مافات کردند. در دیگر بازی روز پایانی، کویت با یک گل مقابل تاجیکستان به برتری رسید. با این حساب، امید‌های ایران با دو پیروزی و کسب شش امتیاز و تفاضل گل +۵ عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
این تازه شروع کار تیم کرانچار است، چراکه صعود به المپیک به این سادگی‌ها نیست، به همین خاطر کرانچار همراه تیم امید به تهران برنگشت و راهی زادگاهش یعنی کرواسی شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مرخصی کرانچار خیلی طولانی نخواهد بود و او ۱۰ روز دیگر به تهران برمی‌گردد تا برنامه‌های آتی تیم امید را تدوین کند. البته کرانچار در کرواسی نشستی با داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور خواهد داشت تا پیگیر بازی دوستانه با تیم امید کرواسی باشد. دیداری که اگر برگزاری آن هماهنگ شود، می‌تواند یک بازی تدارکاتی جدی و خوب برای امید‌ها باشد. دیداری که محکی سخت برای کرانچار و مردان جوانش محسوب می‌شود و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی مشخص می‌کند. با این حال با توجه به رقبای همگروه ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی به نظر می‌رسد برگزاری دیدار دوستانه با رقبای همسطح و نزدیک به آن‌ها در آسیا مثمرثمر‌تر باشد. برپایی چنین بازی‌هایی همواره یکی از معضلات سال‌های گذشته تیم‌های امید ایران بوده، اما حالا این امید می‌رود که تیم کرانچار حداقل در این خصوص با مشکل چندانی روبه‌رو نباشد. امید‌های ایران طی روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین سال آینده در تهران بازی‌های خود در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق برگزار خواهند کرد و در صورت صعود مهیای بازی‌های نهایی در تایلند می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار