کد خبر: 943326
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
رئیس دفتر رئیس‌‎جمهور گفت: مقام معظم رهبری پاسخ نامه را دادند و متاسفم برای رسانه‌ها که اختلاف بین کابینه دولت و دفتر رهبر انقلاب را مطرح کردند.

جوان‌آنلاین: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا گفت: آمریکا مرتب برای کشورهای دیگر دم از حقوق بشر می‌زند اما همیشه شاهد بودیم رنگین پوستان در آمریکا با مشکلات روبرو بوده‌اند.

وی اظهارداشت: آنچه ما در مورد خانم مرضیه هاشمی دیدیم، نمونه‌ای از تبعیضاتی است که همیشه رنگین پوستان در آمریکا با آن مواجه هستند.

واعظی اظهارداشت: ایشان دو اتهام دارد، یک اتهام رنگین پوست بودن و اتهام دیگر مسلمان بودن.

رئیس تصریح کرد: مسلمان‌ستیزی در دولت آقای ترامپ بیش از قبل رواج پیدا کرده است. ما تلاش داریم این موضوع را دنبال کرده و افکار عمومی دنیا را برای آزادی ایشان بسیج کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص نامه هشت نفر از وزرا به رهبر انقلاب درخصوص FATF تاکید گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم ارتباط وزرا با دفتر مقام معظم رهبری یک روال معمولی است. برخی وزرا در نامه ای که دو هفته قبل به دفتر مقام معظم رهبری فرستادند موضوع چهار لایحه را مطرح کردند. در این نامه گزارشی از جمع بندی در جلسات بود که خدمت مقام معظم رهبری ارسال شد.

واعظی ادامه داد: مقام معظم رهبری پاسخ نامه را دادند و متاسفم برای رسانه‌ها که اختلاف بین کابینه دولت و دفتر رهبر انقلاب را مطرح کردند. مطلب رهبری رهنمودی بود که برای ما بسیار مفید است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه بخش قابل توجهی از وقت ما صرف لایحه جامع انتخابات شده است، گفت: ما موضوع لایحه ای که در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است را بررسی کردیم. ما در شرایطی که در تحریم قرار داریم نباید با تصویب نکردن این لوایح خود تحریمی کنیم.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
متاسفم برای وزرا که نامه زدند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار