کد خبر: 958669
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:
فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران گفت: زنان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه هنر، سینما و تئاتر حضور فعال، چشمگیر و موفقی داشته‌اند.
 سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ذوالقدر در این مراسم با بیان اینکه افتخاری است که امروز برای تجلیل از یکی از مدیران توانمند خانم در عرصه سینما و هنر گرد هم آمده‌ایم، گفت: زنان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه هنر، سینما و تئاتر حضور فعال و چشمگیر و موفقی داشته و توانسته‌اند دوران دفاع مقدس و موضوعات جامعه را به نحو احسن با هنر خویش به نمایش بگذارند که این افتخاری ارزشمند برای کشور و برای جامعه زنان ایران زمین است و وظیفه می‌دانیم که حمایت بی‌دریغ خویش را نسبت به حضور زنان در عرصه سینما و تولید هنر داشته باشیم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه اکنون زنان موفقی در عرصه تهیه‌کنندگی، کارگردانی و در بخش سینما و تئاتر حضور دارند، در کمیسیون فرهنگی نیز تلاش داریم ضمن دیدن فیلم‌ها و آثار هنری آن‌ها صحبت‌ها، دغدغه‌ها و انتظارات‌شان را بشنویم و اهتمام خویش را در مسیر رفع چالش‌های این عرصه و هنرمندان و فعالان آن قرار دهیم.
ذوالقدر افزود: تلاش برای رفع توقیف برخی فیلم‌ها و همچنین پیگیری و اقداماتی برای هموار کردن مسیر موفقیت‌های رو به رشد آن‌ها در دستور کار ما قرار داشته و دارد. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از تلاش‌های سیدعلی قائم‌مقامی، دبیر هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران برای برگزاری این مراسم تشکر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار