کد خبر: 959229
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
ادامه صدرنشینی ایران در لیگ ملت‌ها
تیم ملی والیبال کشورمان با برتری ۳ بر یک مقابل پرتغال در شروع هفته چهارم لیگ ملت‌ها که در اردبیل برگزار می‌شود، ۲۷ امتیازی شد تا علاوه بر حفظ صدرنشینی یک گام به صعود به مرحله نهایی نزدیک‌تر شود.
سعيد احمديان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سالن حسین رضازاده اردبیل از عصر دیروز میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌ها بود، سالنی که با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی همراه بود تا حریفان کشورمان در این هفته مانند هفته قبل در ارومیه، رقابت سختی را پیش رو داشته باشند. تیم ملی کشورمان دیروز در حالی در اولین بازی در هفته چهارم به مصاف تیم پرتغال رفت که کولاکوویچ با دو تغییر نسبت به هفته‌های گذشته، تیم ایران را راهی میدان کرد. میلاد عبادی پور، سعید معروف، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور، علی اصغر مجرد و پوریا یلی ترکیب ابتدای شروع بازی مقابل پرتغال را تشکیل دادند. یلی در پست پشت خط زن، جانشین امیر غفور شده بود و مجرد هم به جای سید محمد موسوی مصدوم در پست سرعتی زن در ترکیب قرار گرفته بود. بازی را تیم کشورمان بهتر آغاز کرد و وقت اول فنی استراحت با نتیجه ۸ بر ۵ به نفع شاگردان کولاکوویچ به دست آمد. در ادامه پرتغال توانست با ارائه یک بازی بهتر، اختلاف ۳ امتیازی را جبران کند و در وقت دوم استراحت با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به نفع پرتغال به پایان رسید. در ادامه این ست پرتغال برتری اش را حفظ کرد و در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا در خانه ایران یک بر صفر پیش بیفتد.
ست دوم را پرتغالی‌ها با توجه به روحیه‌ای که از برد ست اول گرفته بودند، بهتر از ایران آغاز کردند و با توجه به دریافت‌های ضعیف در زمین ایران، پرتغال با نتیجه ۸ بر ۴، وقت اول فنی را به نفع خودش به پایان رساند. در ادامه پوریا یلی که نتوانسته بود انتظارات را در پست پشت خط زن برآورده کند، جایش را به امیر غفور داد. در ادامه تیم کشورمان با استفاده از سرویس‌های دیدنی میلاد عبادی پور توانست فاصله را جبران کند و دو تیم در ۱۰ برابر شوند و در ادامه تیم کشورمان برای اولین بار در ست دوم از پرتغال پیش افتاد و وقت فنی دوم را با حساب ۱۶ بر ۱۵ به نفع خود به پایان رساند.
در ادامه این پرتغال بود که با توجه به اسپک‌هایی که از بازیکنان کشورمان با بی دقتی به بیرون می‌رفت، توانست تیم کشورمان را در امتیاز‌های پایانی به زحمت بیندازد، اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به نفع ایران به پایان رسید تا دو تیم در ست شماری یک – یک مساوی شوند.
ست سوم مانند ست دوم، با برتری پرتغال آغاز شد و این تیم توانست در بهت و حیرت تماشاگران ۶ بر صفر پیش بیفتد، در ادامه اختلاف کمتر شد، اما وقت فنی اول استراحت با برتری ۸ بر ۵ پرتغالی به دست آمد. در ادامه والیبالیست‌های کشورمان اختلاف ۳ امتیازی را جبران کردند و در امتیاز ۱۲ از پرتغال پیشی گرفتند و با حفظ این روند وقت دوم فنی با حساب ۱۶ بر ۱۳ به نفع کشورمان به دست آمد. این اختلاف امتیازی در ادامه بیشتر هم شد تا تیم کشورمان ست سوم را با هم نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به نفع خودش به پایان برساند و ۲ بر یک از پرتغال در ست شمار جلو بیفتد.
ست چهارم را دو تیم پا به پا آغاز کردند و این تیم کشورمان بود که پیش افتاد و وقت اول فنی استراحت را با حساب ۸ بر ۷ به نفعش به پایان رساند. در ادامه شاگردان کولاکوویچ توانستند اختلاف را بیشتر کنند و وقت دوم فنی استراحت هم با برتری ۱۶ بر ۱۲ ایران به دست بیاید. این برتری تا پایان ادامه داشت و این ست هم با برتری ۲۵ بر ۱۸ ایران به پایان و تیم کشورمان در نهایت با نتیجه ۳ بر یک مقابل پرتغال به برتری رسید.
در دیگر بازی دیروز هفته چهارم لیگ ملت‌ها در اردبیل، فرانسه ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد. در ادامه این رقابت‌ها امروز ابتدا از ساعت ۱۵:۳۰ فرانسه با پرتغال روبه‌رو می‌شود و از ساعت ۱۸:۳۰ نیز تیم کشورمان به مصاف استرالیا می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار