کد خبر: 959594
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
استعفای احمد سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال و عدم پذیرش آن از سوی وزیر ورزش و جوانان سوالات زیادی را به وجود آورده که علت استعفای سعادتمند چه بوده و چرا وزیر ورزش با استعفای وی مخالف کرده‌اند؟
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: آیا واقعا درد دل سعادتمند را می‌دانند و اگر می‌دانند مانع را برداشته‌اند تا سعادتمند بتواند گرهی برای استقلال باز کند یا اینکه تحت شرایط موجود اصلا صلاح ندانسته‌اند که مشکلی بر مشکلات استقلال اضافه شود.

اما تا جایی که ما اطلاع داریم نه تنها سعادتمند که اغلب اعضای هیات مدیره از رویکرد مدیرعال استقلال راضی نیستند چرا که گفته می‌شود جناب فتحی اصلا به هیات مدیره توجهی ندارد و لابی خاص خودش را با شخص وزیر انجام داده و از طریق یکی از نزدیکان خیلی نزدیک! وزیر توانسته مستقیم با خود سلطانی فر ارتباط برقرار کند از این رو خودش را ملزم به پاسخگویی به هیچکس نمی‌داند.
در حالیکه طبق اساسنامه هیات مدیره باید برنامه ریزی و سیاست گذاری کند و مدیر عامل سیاست‌های هیات مدیره را اجرا کند و برای همه موارد پاسخگو باشد، اما فتحی به هیچکدام از این موارد توجهی ندارد، چون راه ارتباط مستقیم با وزیر را پیدا کرده است و از این رو نگرانی بابت تذکر و یا استفعای رییس هیات مدیره ندارد، چون می‌داند نرسیده به اتاق وزیر وتو می‌شود!
توجه کنید تا چه حد این رابط مدیرعامل با وزیر نزدیک به وزیر است که هر برنامه ایی را مستقیم و بدون واسط به انجام می‌رساند!
به طور مثال هیات مدیره در باره قراراد مربی جدید، نحوه هزینه ۷۵۰ هزار دلار ناشی از نقل و انتقال فلان بازیکن و خیلی موارد دیگر از قبیل: هزینه‌ها و مخارج و ورود و خروج هزینه و قرارداد‌ها و خیلی مسایل دیگر از فتحی سوالاتی داشته‌اند که هیچدام پاسخی دریافت نکرده‌اند.

طبیعی است شخصیت‌های بزرگی در هیات مدیره استقلال عضو هستند که هر کدام دارای جایگاهی بسیار بالاتر از فتحی هستند. اگر فتحی چند صباحی سرپرست مدیرعاملی استقلال است و بعد خواهد رفت افرادی مثل کامران منزوی و احمد سعادتمند عمری است در این ورزش هستند.

سعادتمند برخلاف بسیاری که فقط دوست دارند اسمشان باشد و کاری به دیگران نداشته باشند به نظر می‌رسد چنین رویه‌ای را بر نمی‌تابد.

سعادتمند هم اکنون مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش، ریس المپیاد ایرانیان و سال‌ها مدیرکل استان مازندران بوده و استعفایش معنای سوری و ظاهری نمی‌دهد که او حتما دیده، چون بود و نبودش مثمر نیست اینکار را کرد، ولی چرا وزیر ورزش با این استعفا مخالفت کرده باید منتظر آینده بود.

آنچه که مسلم است آقای فتحی خود را در هیچ چارچوبی موظف به پاسخگویی نمی‌داند و از نظر او هیات مدیره یک سری افراد اضافی هستند که باید برای بازار گرمی او هورا بکشند!

نخیر آقای فتحی. یک روزی باید پاسخ بدهید، چون شما هرچه خود را بزرگ و با هوش فرض کنید از قفرادی مثل افتخاری – رویانیان و. بزرگتر نیستید.

در خصوص رابط فتحی با سلطانی فر فقط این را اشاره کنیم که یک آقازاده نقش محوری را ایفا می‌کند و چیزی جز تاسف نمی‌توان بحال استقلال با میلیون‌ها هوادار گفت. حیف نیست باشگاه بزرگی مثل استقلال با سفارش یک آقازاده و مدیرعامل گوش بفرمان این آقازاده بخواهد اداره شود؟

آقای وزیر ورزش، اگر زودتر تکلیف این باشگاه بزرگ و مردمی و مدیرعامل آن رو بخصوص رییس هیات مدیره را مشخص نکنید آدرس سرراست‌تر و دقیق تری می‌دهیم!
به آقای سعادتمند نیز تبریک می‌گوییم که این شجاعت را از خود بروز داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار