کد خبر: 900697
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی :
قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی بابیان این‌که امسال خدمت به زائران حضرت رضا(ع) با سال‌های دیگر متفاوت بود، گفت: فرهنگ میزبانی از زائران در مشهد رو به توسعه و پیشرفت است .

 سید مرتضی بختیاری گفت: امسال در نوروز اتفاقات خوبی برای زائران افتاد.

وی افزود: هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه استان داشتیم. ستاد خدمات سفر با ریاست استاندار خراسان رضوی، ستاد برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی، ستاد بقاع متبرکه با محوریت اوقاف و امور خیریه و سایر نهادها و ارگان‌ها همگی به میدان آمدند و خدمات خوبی به زائران ارائه کردند.

قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همکاری شهرداری با آستان قدس رضوی زمینه پارک 30 هزار خودرو را فراهم کرد. یعنی در کنار هم بودن می‌تواند کارهای بزرگی را به نفع زائران انجام دهد.

بختیاری در ادامه همچنین یادآور شد: خدمت به زائران صوابش کمتر از زیارت نیست. به همه باید خدا قوت گفت. خدمت به 8 میلیون و 800 هزار زائر در مشهد و در سطح استان بالغ‌بر 14 میلیون کار بزرگی است فرهنگ میزبانی باید از آستان قدس رضوی و اوقاف شروع شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها گفت: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها عالی بود. عطر ضریح بیشتر احساس شد. زائران احساس آرامش بیشتری داشتند و همه این‌ها در اثر یکدلی و هماهنگی بود.

وی بیان کرد: در نوروز امسال 129 بقعه متبرکه استان به صورت رایگان به زائران خدمت رسانی کردند که جای تقدیر دارد و نشان از میزبانی بسیار خوب اوقاف دارد.

 

بختیاری با بیان اینکه فرهنگ میزبانی باید از خود ما شروع شود؛ اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ میزبانی در مشهد رو به تقویت و توسعه است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار