کد خبر: 955966
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی امریکا علیه ایران هستند، گفت: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی عبور خواهیم کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به‌گزارش «جوان» محمد خدادی در بازدید از خبرگزاری کار ایران، «رونق تولید» را موتور محرک کشور در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مرز عبور ایران از شرایط سخت فعلی است که حاصل جنگ تحمیلی اقتصادی امریکا علیه ایران است. وی توجه به قشر زحمتکش و مؤثر کارگر را مهم‌ترین وظیفه مسئولان کشور در دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: رسانه شما بیش از پیش باید پیگیر امور صنفی و معیشتی این قشر عزیز و شریف باشد تا چرخ‌های اقتصادی کشور به رغم همه محدودیت‌های ایجاد شده، بهتر به گردش درآید. معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین‌المللی، هدف امریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را «سیاه‌نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور» عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می‌توانند توطئه‌های امریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه‌افکنی در منطقه نقش برآب کنند.
وی نقش مؤثر رسانه‌ها در جنگ تحمیلی هشت ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می‌توان با استفاده از تجربه‌های پیشین و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای نوین رسانه‌ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با تقویت همبستگی، همدلی، همکاری و هم‌افزایی با حمایت دولت، اراده ملت ایران را بر توطئه‌گران و بدخواهان نظام تحمیل و کشور را برای حل مشکلات و عبور از شرایط جاری مهیا کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار