کد خبر: 958735
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
در نشست تخصصی شرکت‌های توزیع برق معین
این فرایند تا ابتدای مهر ماه سال جاری برای کل کشور دیده شده است و منوط به چند استان و شهرستان نیست به عبارتی نزدیک به ۳۶ میلیون مشترک برق از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند و نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در کاهش هزینه‌ها موثر است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،در این نشست که با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ،مدیر کل و معاون دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر ،معاون اجرایی طرح فهام و شرکت های توزیع استانهای شیراز ،شمال کرمان ،مشهد ،گلستان و زنجان و استان اصفهان به میزابانی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان  برگزار شد پس از گزارشهای مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان از عملکرد این شرکت در تمام شاخصه ها ، فرایند های مختلف حذف قبوض کاغذی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در حاشیه این نشست مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر  در پاسخ به  برنامه ها و چالش های پیش رو برای حذف قبوض کاغذی گفت : طرحی در وزارت نیرو کلید خورد به نام قبض سبز الکترونیکی و تمام هدف آن کاهش مراجعه به درب منازل مردم و همچنین کاهش هزینه های مختلف بود که با الکترونیکی شدن قبض ها این مهم محقق می شود 

وی در ادامه گفت :یکی از روشها ارسال پیامک به مشترکین می باشد و روش دیگر استفاده از اپ ها ی می باشد که به صورت الکترونیکی و به شکل فرم های اولیه قبض میسر می شود و دیگر وجود شرکت های psb  که در کشور ما زیاد است و می تواند قبوض را به صورت الکترونیکی در اختیارمشترکین قرار دهد 

وی خاطر نشان کرد : این فرایند تا ابتدای مهر ماه سال جاری باید اجرایی شود که به صورت آزمایشی در مرداد و شهریور ماه اجرایی می گردد و این برنامه برای کل کشور دیده شده است و منوط به چند استان و شهرستان نیست به عبارتی نزدیک به 36 میلیون مشترک برق از مزایای این طرح بهره مند می شوند و نزدیک به 300 میلیارد تومان در کاهش هزینه ها موثر است 

وی در پاسخ به سوالات اختصاصی کارشناس خبر شرکت توزیع برق اصفهان گفت :ما تجربه های زیادی را برای  الکترونیکی نمودن فرایندها در کشور داشته ایم  ولی آنچه که مهم و کلیدی است  در حال حاضر چالش زمان است و باید در مدت تعیین شده  فرایندها را عملیاتی نماییم .

وی در خصوص چالشهایی که  به طور احتمالی در وصول مطالبات مردمی ایجاد می شود تصریح کرد : به هیچ وجه ما در این خصوص با مشکلی روبرو نخواهیم شد چرا که با هوشمند نمودن سیستم ها  روش های پرداخت مردمی و وصول مطالبات به راحتی مورد ارزیابی قرار می گیرد و خطاها را بررسی نمود البته  این پردازش ها به آسانی شکل نمی گیرد بلکه تلاش و کوشش 24 ساعتی همکاران را به دنبال دارد و همانطور که می دانیم ارائه خدمات همیشه به طور شبانه روزی بوده است که این پروژه را نیز در بر می گیرد و به عبارتی هم در  مباحث سخت افزار  و هم نرم افزاری و امنیت شبکه  باید تلاش مضاعفی صورت گیرد که این مهم صورت گیرد 

وی در پایان پس از بازدید ازسمیع و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اصفهان خاطر نشان کرد : کارهای ارزشمند و مهمی در بخش های غیر حضوری و بهره برداری صورت گرفته است که نشان از پشتکار و تلاش همکاران در اصفهان می باشد و به نظر می رسد در بخش خدمات غیر حضوری  مشترکین با وجود آپ ها بتوانند به  خدمات مورد نیاز خود دسترسی راحت تری داشته باشند  .

 

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر