سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دکتر محمد شریفخانی معاون فضای مجازی رسانه ملی با بیان اینکه در اختیار گرفتن مخاطب در فضای مجازی از طریق هر دو لایه محتوا و سرویس امکانپذیر است، تأکید کرد: به جهت تسلط و مزیت برتر حوزه استانها در لایه محتوا مناسب است که معاونان فضای مجازی اقدامات موردنیاز جهت جذب مخاطب در لایه سرویس را به حوزه ستاد تفویض کرده و تمرکز خود را روی ارتقای کیفی محتوا علیالخصوص محتوای بومی داشته باشند.
در این راستا توجه به نیازهای مخاطب استانی، لهجه و اولویتهای منطقهای باید همواره مدنظر فعالیتهای تولید محتوا قرار گیرد.