کد خبر: 980186
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
همایش رسانه انقلابی با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی وجمعی از اصحاب رسانه در اراک برگزار شد.

همایش رسانه انقلابی با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی وجمعی از اصحاب رسانه در اراک برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: رسانه ها باید ابتدا خودشان را بشناسند، دشمن شناسی را در اولویت بگذارند و سپس کارهای موثر در این راستا انجام دهند چراکه یکی از موثرترین کارهای رسانه ای اقدام به موقع و توجه به زمان شناسی است که باید قابل توجه باشد.

شریف با اشاره به اینکه حرف سواد رسانه ای را امروز خیلی ها می زنیم اما به آن توجه و عمل نمی کنیم چراکه امروز حداقل ها را در مورد سواد رسانه ای هم رعایت نمی کنند افزود: متاسفانه برخی اوقات نخبگان و حتی اهالی رسانه هم به سواد رسانه ای توجه نمی کنند چراکه یک پیام حاوی اهداف گوناگون است‌.

وی خاطرنشان کرد: اگر سواد رسانه ای در کشور بالا برود قطعا توطئه های دشمن در حوزه رسانه ای و جنگ روانی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

شریف به ۳ راهبرد مهم رسانه ای دشمن علیه ملت ایران استفاده می کند اشاره ای کرد و گفت: راهبرد اول، به دلیل تفاوت نسلی ایجاد شده در کشور مردم را از تشکیل انقلاب اسلامی پشیمان کنند و در یک جمله بگویند نظام دینی نظامی ناکارآمد است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دومین راهبرد رسانه ای دشمن این است که شرایط موجود را یک شرایط بحرانی و لبه پرتگاه نشان دهد اما امروز با توجه به دستاوردهای مهم چهل ساله اصلا کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و لذا برخی مشکلات وجود دارد اما بحران وجود ندارد.

وی اضافه کرد: یاس و نا امیدی از آینده، سومین راهبرد رسانه ای دشمن است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از دلایل مهم صدور بیانیه گام دوم همین مساله است که ابتدا باید چهل سال گذشته را تبیین کنیم و بعد نشان دهیم از کجا به کجا رسیده ایم و در واقع مفاد و سرفصل های بیانیه گام دوم امید به آینده است.

وی با تاکید بر اینکه در تاکتیک های دشمن همواره این ۳ راهبرد وجود داشته و همیشه به دنبال این بوده که در آستانه هر اتفاق مهمی در کشور از این تاکتیک ها بهره ببرند گفت: نمونه آن در همین سهمیه بندی بنزین ایجاد شد که دشمن نهایت تلاش را با ابزار رسانه ای انجام داد و متاسفانه خسارت های زیادی هم به کشور وارد شد چراکه اشرار در فتنه اخیر از مجهزترین ابزارها  و حرفه ای ترین روش ها استفاده کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هر زمان که ایران بر روی موج مثبت رسانه ای قرار می گیرد قطعا باید منتظر هجمه ها و حملات دشمنان به خصوص در حوزه رسانه ای باشیم .

شریف با اشاره به اینکه آمریکائی ها بعد از هر موفقیتی که توسط ایران کسب می شود قطعا به دنبال جبران هستند بیان کرد: چراکه قدرت نمایی کشور موج تحقیر و برای آنها گران تمام می شود. نمونه آن شکست داعش و پیروزی های جبهه مقاومت و سرنگونی پهپاد جاسوسی بود.

وی افزود: امروز دشمن در آستانه انتخابات به دنبال عرض اندام است چراکه از تهاجم نظامی و خارجی کاملا نا امید شده است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر