کد خبر: 993775
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
یک شهروند: سامانه ۴۰۳۰ که از سوی مسئولان برای پاسخگویی به سؤالات کرونایی مردم درنظر گرفته شده است، هنوز جواب سلام نداده هزینه روی دست تماس گیرنده می‌گذارد! این سامانه با ظرفیت فعلی‌اش نمی‌تواند پاسخگوی تماس گیرنده‌ها باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: در همه ساعات شبانه‌روز وقتی به این شماره زنگ میزنی و عدد ۹ را می‌گیری تا به کارشناس مربوطه وصل شوی، اپراتور به شما می‌گوید: «همه کارشناسان در حال پاسخگویی می‌باشند»! و فرد تماس‌گیرنده باید نیم ساعت تا یک ساعت منتظر بماند تا کسی جواب تلفنش را بدهد! همه این مدت که شما فقط آهنگ انتظار می‌شنوی، از تماس‌گیرنده هزینه کسر می‌شود که گاهی تا چندین هزار تومان هم می‌شود. از طرف دیگر مسئولان مدام به مردم می‌گویند که کسی از منازل بیرون نیاید و حتی آن‌هایی که احساس می‌کنند کرونا گرفته‌اند در منزل خودشان را قرنطینه کنند و اگر علائم‌شان حاد شد یا رو به وخامت گذاشت، به مراکز درمانی مراجعه کنند؛ در چنین شرایطی که همه مردم را به ماندن در منزل تشویق می‌کنند، باید یک مرجعی پاسخگوی دغدغه مردم باشد. تنها گزینه‌ای که پیش روی ما شهروندان است، همین سامانه ۴۰۳۰ است که آن هم به این نحو ارائه خدمات می‌کند. این سامانه با امکانات فعلی‌اش دردی را دوا نمی‌کند و باز هم مردم را مجبور می‌کند از منزل بیرون آمده و با مراجعه به مراکز درمانی یا بیمارستانی دغدغه‌هایشان را برطرف کنند. چرا لااقل کارشناسان این سامانه را بیشتر نمی‌کنند تا دغدغه مردم بی‌پاسخ نماند؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
1
چرا جواب نمدید ما ۴نفر هستیم مبتلا شدیم کسی پاسخ کد نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار