سرویس اقتصادی جوان آنلاین: طی روزهای اخیر برخی از مشتریان بانک در عملیات انتقال وجه خود از طریق اپلیکیشنهای پرداخت، پیامی را با مضمون «تراکنش تنها با کارت بانکی متعلق به صاحب سیم کارت ممکن است» دریافت کرده و انتقال وجه آنها میسر نشده است.
بر همین اساس مشتریان گرانقدر برای استفاده از سرویس انتقال وجه در اپلیکیشنهای پرداخت باید از سیم کارت متعلق به خود که با مشخصات و کد ملی کارت بانکی آنها مطابقت دارد، استفاده کنند تا هویت آنها در سامانه شاهکار احراز و عملیات انتقال وجه انجام شود.
با توجه به اینکه این الزام از سوی بانک مرکزی اعمال شده و ارتباطی به سامانههای بانک ملی ایران ندارد و از سویی افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کاهش رفت و آمد به شعب در روزهای بحران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است لذا از هموطنان گرانقدر درخواست میشود از مراجعه به شعب بانک جدا خودداری کنند.