سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دو روز پیش مطلبی در خبرگزاری فارس منتشر شد با این عنوان که «تناقض ادامهدار در رسانه ملی از ضبط «دورهمی» بدون حضور تماشاگر تا دعوت به خرید از فروشگاه» و در آن اشاره شده بود که به رغم اینکه شبکههای تلویزیون در بخشهای مختلف مدام به مردم اعلام میکنند که در خانه بمانند تا زنجیره ابتلا به بیماری کرونا قطع شود، اما یکی از این میانبرنامهها به تبلیغ یک فروشگاه زنجیرهای میپرداخت که مدام از مردم میخواست تا به فروشگاه مراجعه کنند و از حراجستان آن بهره ببرند.
در نهایت دیروز محمدحسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما از دستور جدید رئیس صداوسیما گفت و نوشت: «برخی از مردم با ۱۶۲تماس گرفتند و پرسیدند که چرا میگویید در خانه بمانید و از طرفی تبلیغ حراج فروشگاهی را زیاد پخش میکنید، گرچه نمیشود و نباید کشور را در این شرایط تعطیل کرد، به ویژه درباره تأمین مایحتاج مردم، اما حرف درستی است که میزان تبلیغ در این زمینه باید متناسب باشد.
دستوری از سوی رئیس محترم سازمان صداسیما در این زمینه به مدیرکل بازرگانی ابلاغ شده و انشاءالله پخش تبلیغات فروشگاهی متعادلتر میشود.»