کد خبر: 995773
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
مدیـر روابط عمـومی سازمـان صداوسیمـا می‌گـوید: طبق دستور رئیس رسـانه ملی به مـدیـرکل بازرگانـی، پخـش تبلیغـات فروشگاهی متعـادل‌تر مـی‌شـود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: دو روز پیش مطلبی در خبرگزاری فارس منتشر شد با این عنوان که «تناقض ادامه‌دار در رسانه ملی از ضبط «دورهمی» بدون حضور تماشاگر تا دعوت به خرید از فروشگاه» و در آن اشاره شده بود که به رغم اینکه شبکه‌های تلویزیون در بخش‌های مختلف مدام به مردم اعلام می‌کنند که در خانه بمانند تا زنجیره ابتلا به بیماری کرونا قطع شود، اما یکی از این میان‌برنامه‌ها به تبلیغ یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌پرداخت که مدام از مردم می‌خواست تا به فروشگاه مراجعه کنند و از حراجستان آن بهره ببرند.

در نهایت دیروز محمدحسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما از دستور جدید رئیس صداوسیما گفت و نوشت: «برخی از مردم با ۱۶۲تماس گرفتند و پرسیدند که چرا می‌گویید در خانه بمانید و از طرفی تبلیغ حراج فروشگاهی را زیاد پخش می‌کنید، گرچه نمی‌شود و نباید کشور را در این شرایط تعطیل کرد، به ویژه درباره تأمین مایحتاج مردم، اما حرف درستی است که میزان تبلیغ در این زمینه باید متناسب باشد.

دستوری از سوی رئیس محترم سازمان صداسیما در این زمینه به مدیرکل بازرگانی ابلاغ شده و ان‌شاءالله پخش تبلیغات فروشگاهی متعادل‌تر می‌شود.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
سلام
متاسفانه در این ایام که بیش از همیشه مردم چشم به تلویزیون های خانگی دوخته اند ، باز هم تبلیغات آزار دهنده بی مهابا و مکرر کاهش نیافته است
خواهش می کنم شرایط فعلی رابیشتر درک کنید و مردم را دریابید
و یا حداقل لا به لای تبلیغات
مقدار کمی هم برنامه های ارزشمند و مفرح و آموزشی داشته باشید .
از یک طرف دائما ین شعار را سر می دهیم که در خاه بمانید
از طرف دیگر هیچ برنامه ای برای در خانه بودن وجود ندارد
پیشاپیش سال نو مبارک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار