کد خبر: 1005460
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خبرداد:
احمدمحبی از آمادگی سامانه «سامت» و 7 پایگاه ارتباط مردمی جهت برقراری ارتباط و دریافت شکایات شهروندان در مبادی ورودی شهر خبرداد.

احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از اول تیرماه ناوگان این سازمان با حداکثر توان آماده خدمت رسانی به زائرین و مسافرین بارگاه منور رضوی خواهد بود.
وی افزود: با توجه به افزایش نرخ کرایه تاکسی از اول تیرماه، صدور فیش کرایه درمبادی ورودی و شرایط کرونایی هدف ما ایجاد بستر امن برای استفاده مسافرین از ناوگان تاکسیرانی و ایجاد شرایط مناسب جهت ادامه خدمت رسانی تاکسیرانان به مسافران است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: در همین راستا ظرفیت های نظارتی و بهداشتی مناسب از جمله ضد عفونی روزانه ناوگان در دو نقطه ثابت و مبادی ورودی شهر، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در چهار نقطه ثابت و شرکت های کارگزار در حال انجام است.
محبی تصریح کرد: همچنین در جهت نظارت بر حسن ارائه این خدمات به زائرین و مسافران سامانه ارتباطات مسافرین وتاکسی «سامت» و هفت پایگاه ارتباط شهروندان و دریافت شکایات مردمی در مبادی ورودی شهر فعال و آماده دریافت شکایات شهروندان است.
وی اضافه کرد: نظارت بر استفاده از اقلام بهداشتی و کاور جداکننده نیز به صورت شبانه روزی توسط بازرسان این سازمان در تمامی نقاط شهر صورت می گیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
شکایت از دکتر ... دکتر شیفت بیمارستان .... ازعدم رسیدگی به موقع به بیماران کرونایی وکوتاهی دروطیفه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار