احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از اول تیرماه ناوگان این سازمان با حداکثر توان آماده خدمت رسانی به زائرین و مسافرین بارگاه منور رضوی خواهد بود.
وی افزود: با توجه به افزایش نرخ کرایه تاکسی از اول تیرماه، صدور فیش کرایه درمبادی ورودی و شرایط کرونایی هدف ما ایجاد بستر امن برای استفاده مسافرین از ناوگان تاکسیرانی و ایجاد شرایط مناسب جهت ادامه خدمت رسانی تاکسیرانان به مسافران است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: در همین راستا ظرفیت های نظارتی و بهداشتی مناسب از جمله ضد عفونی روزانه ناوگان در دو نقطه ثابت و مبادی ورودی شهر، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در چهار نقطه ثابت و شرکت های کارگزار در حال انجام است.
محبی تصریح کرد: همچنین در جهت نظارت بر حسن ارائه این خدمات به زائرین و مسافران سامانه ارتباطات مسافرین وتاکسی «سامت» و هفت پایگاه ارتباط شهروندان و دریافت شکایات مردمی در مبادی ورودی شهر فعال و آماده دریافت شکایات شهروندان است.
وی اضافه کرد: نظارت بر استفاده از اقلام بهداشتی و کاور جداکننده نیز به صورت شبانه روزی توسط بازرسان این سازمان در تمامی نقاط شهر صورت می گیرد.