کد خبر: 1008411
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد پیامک با سرشماره V.Refah به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوار‌هایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می‌شوند خبر داد و گفت: بنابراین موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد.
سرويس جامعه جوان آنلاين:  ‏حسین میرزایی در رشته توئیتی نوشت: هفتم تیرماه، با سرشماره V.Refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند، پیامک مجدد ارسال شد. این افراد حداکثر پنج روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی افزود: ‏برای خانوار‌های ۵ نفر و بیشتر که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوار‌ها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در پاسخ پیامک، باید کدملی سرپرست با سیم کارتی که بنام وی است به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ‏موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد، گفت: این پیامک‌ها صرفا به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوار‌هایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می‌شوند، ارسال شده است.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
سلام.پس چراواریزنمیکنید؟دیگه خسته شدیم وقتی یک مردباگریه برایتان پیام مینویسدببینیدچقدراوضاخرابه...توروخدااین وام راواریزکنیدمریض داریم.دیگه چکارکنم که این وام راواریزکنیدحسابه بانکی کل خانوادموچک کنیدبخداهیچی نداریم واریزکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار