کد خبر: 1018606
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
رييس روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوی؛
رییس روابط عمومی شرکت گاز استان گفت: در مدت زمان پنج ماهه نخست امسال، ۲۸ هزار و ۲۰۸ مورد تماس از طریق سامانه ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با شماره ۳۷۰۷۴ پیگیری شده که در مقایسه با سال گذشته نشان دهنده افزایش ۱۴۰ درصدی است.

حسن خیراندیش با اعلام این خبر افزود: این آمار در مدت زمان مشابه سال 98، 11 هزار و 964 مورد بود که در سال جاری با افزایش 16 هزار و 244 تماس به 28 هزار و 208 مورد رسید.

وی با بیان این مطلب که سامانه مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی به شماره 37074 پل ارتباطي مردم و مسئولان این شرکت است گفت: این مرکز در سال 1394 به عنوان نخستین سامانه پاسخگویی تلفنی در سطح شرکت ملی گاز ایران تاسیس شد و هدف آن تسهیل دسترسی شهروندان به کانال های ارتباطی و ارتباط زنده و مستقیم با کارشناسان این شرکت می باشد.

خیراندیش تصریح کرد: باتوجه به توصیه‌های بهداشتی مراجع ذی صلاح درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی، امکان استفاده و بهره‌مندی کامل از خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق مراجعه به درگاه‌های اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir یا تماس با سامانه‌های تلفنی 1894 و 37074 ممکن است.

وی افزود: این خدمات شامل "اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی" می‌شود. رييس روابط عمومي شركت گاز استان گفت: شهروندان مي‌توانند علاوه بر دريافت خدمات الكترونيك، از ظرفيت سامانه‌هاي تلفني 37074 و 1894 برای پرداخت هزينه گازبهاي خود استفاده کرده و با كاهش ترددهاي غيرضروري سهم ويژه اي در حفظ سلامت عمومي جامعه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار