کد خبر: 1026596
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
با هدف پاسخگويي مستقيم و سريع؛
برنامه ملاقات مردمي چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در فضايي صميمانه برگزار شد.

قدرت الله ابك  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشيه اين ملاقات ها با بيان اينكه تعداد 40 نفر از شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره کل مسائل خود را به صورت رو در رو و بي واسطه مطرح کردند، گفت: همچنين دستور لازم به منظور بررسی فرایندهای اجرای کار به جهت رفع سریعتر مشکلات مردم، براي معاونين و کارشناسان مربوط صادر شده است.

 

ابك با اشاره به لزوم پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان دستگاه هاي اجرايي اظهار كرد: وظيفه هر مسئولي در هر رده، پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان از آن سازمان است و به تجربه ديده ايم كه هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شده، همواره مردم در كنار مسئولان در سخت ترين شرايط همراهي و پشتيباني خود را از برنامه هاي آن دستگاه و سازمان دريغ نكرده اند، لذا شنيدن خواسته ها و مشكلات مردم به صورت مستقيم و رو در رو بيش از آن كه فرصتي براي مراجعان باشد، ظرفيتي مغتنم براي مسئولان است و بايد از اين فرصت به نحو شايسته براي خدمت هر چه بيشتر به مردم بهره برداري كرد.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار