کد خبر: 1029509
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: خدمات غیرحضوری، مراجعات شرکت توزیع برق البرز را پنجاه درصد کاهش داده است.

شاهین عباس زاده، با بیان این که خدمات غیرحضوری، مراجعات شرکت توزیع برق البرز را پنجاه درصد کاهش داده است، گفت: یکی از روش های ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی، استفاده از اپلیکیشن برق من است که لینک دانلود آن به همراه قبض برق برای مشترکان پیامک شده است.

وی افزود: شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی برق از خدمات غیرحضوری ما بهره مند شوند و درخواست های خود را ثبت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: شهروندان می توانند بخشی از امور مربوط به شرکت توزیع برق را نیز از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۵۲۱ انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار