کد خبر: 1056801
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
تهیه‌کننده سریال «وضعیت زرد»:
تهیه‌کننده سریال «وضعیت زرد» معتقد است، با شوخی‌های این سریال، مخاطب می‌تواند احساس کند فضای تازه‌ای در طنز تلویزیونی ایجاد شده است.

تهیه‌کننده سریال «وضعیت زرد» معتقد است، با شوخی‌های این سریال، مخاطب می‌تواند احساس کند فضای تازه‌ای در طنز تلویزیونی ایجاد شده است.
حامد بامروت‌نژاد، تهیه‌کننده سریال طنز تلویزیونی «وضعیت زرد» درباره این سریال که از جمعه شب اول مردادماه پخش آن از شبکه ۳ آغاز شده است، به مهر گفت: از ۵/۱ سال پیش که با دوستان باشگاه طنز انقلاب همکاری می‌کردیم، می‌خواستیم طنزی نمایشی به تولید برسانیم. باشگاه انقلاب در حوزه‌های طنز ژورنالیستی و استندآپ کمدی وارد شده بود و قصد داشتیم در حوزه طنز نمایشی هم ورود کنیم که در قالب سیت کام باشد. وی درباره معرفی سریال در قالب سیت کام اظهار کرد: به دلیل زمان کمی که تولید هر قسمت از این مجموعه می‌برد و تولید سبک‌تری که دارد از قالب سیت‌کام بهره گرفتیم. سریال هم در لوکیشن‌های محدود یعنی فضای خبرگزاری و خانه سعید تولید می‌شود که حدود ۸۰درصد سریال در این دو لوکیشن می‌گذرد.
در چنین کاری، مجموعه پیرنگ اصلی ندارد بلکه شخصیت‌های اصلی دارد و مخاطب روی شخصیت‌ها متمرکز می‌شود، از طرفی در موضوعات مختلف می‌توان کار کرد. وی با اشاره به پرداخت موضوعات سیاسی- اجتماعی در این سریال عنوان کرد: برای ما جذاب و مهم بود دامنه مخاطب بیشتری را جذب کنیم که درگیری بیشتری با سریال داشته باشند. در واقع ما دنبال قالبی بودیم تا رویکرد خود را بیان کنیم، در فیلم و سریال می‌توان به یکی دو محور پرداخت، اما در سیت کام می‌توان به بیشتر دغدغه‌ها پرداخت.
تهیه کننده «وضعیت زرد» با اشاره به آغاز پخش این سریال درباره بازخورد‌ها بیان کرد: یکی از ویژگی‌های فضای سیت کامی این است که، چون شخصیت‌محور است، باید به مخاطب زمان داد تا با شخصیت‌ها آشنا شود. این سریال هنوز در شروع کار است و مخاطب به تدریج با آن‌ها اخت می‌شود. وی با اشاره به شوخی‌های این سریال و شخصیت اصلی آن که یک دانشمند هسته‌ای اخراجی است، درباره خلأ دغدغه‌های مختلف در سریال‌های طنز گفت: اگر بخواهید سریال بسازید، از فیلمنامه تا تولید یک سال می‌گذرد و اثر هنری و رسانه‌ای به دلیل پروسه تولید از جامعه‌اش عقب می‌افتد. سیاست‌های رسانه ملی و مؤلفه‌های دیگری هم است که گاهی باعث می‌شود سریال‌ها هماهنگ با دغدغه‌های مردم نباشد، اما راز موفقیت هر کاری همین است که در هماهنگی با دغدغه‌های مردم خود باشد. بامروت‌نژاد به شوخی‌های سیاسی سریال اشاره کرد و گفت: در قسمت دوم به اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌پردازیم و با هر دو طرف شوخی می‌کنیم یا در قسمت‌های دیگر با فضای مجازی و اینفلوئنسر‌ها شوخی می‌کنیم. فکر می‌کنیم مخاطب این جنس فضا را می‌پسندد و می‌تواند احساس کند فضای تازه‌ای به وجود آمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار