کد خبر: 1073200
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس می‌گوید می‌شد پرونده کالدرون را با صد هزار دلار مختومه کرد، اما اهمال مدیران پیشین این باشگاه منجر شد تا این پرونده با پرداخت ۷۵۰ هزار دلار بسته شود.
مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد. او در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: ما در یک سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. راجع به گذشته می‌توانید از من سوال کنید. برای آینده ما برنامه‌های خوبی داریم. یعنی تلاش ما این است که به اولین قولمان یعنی قهرمانی ششم پرسپولیس عمل کنیم. همچنین بتوانیم با کمک هواداران زیرساختی فراهم کنیم که مشکلات مالی قطعا حل شود و دیگر شاهد اتفاقاتی مانند پول ندادن و عقب افتادن حقوق‌ها نباشیم.

او افزود: از تمام ظرفیت‌های باشگاه در حوزه درآمدزایی می‌خواهیم استفاده کنیم. این ظرفیت‌ها محقق نمی‌شود مگر با کمک هواداران عزیزمان. یکی از موارد فضای مجازی است. حداقل در این حوزه بنده تخصص دارم و تلاش می‌کنیم که حداکثر ظرفیت آن استفاده کنیم. موارد دیگر هم وجود دارد. از جمله تبلیغات محیطی، پخش مستقیم و ... که می‌تواند به باشگاه کمک کند.

سرپرست مدیرعامل پرسپولیس گفت: این که کادر فنی ما بدون دغدغه خاطر بتواند کار تیم را جلو ببرد. این مورد هم درباره بزرگسالان است و هم پایه‌ها. امیدواریم قهرمانی‌های ما مداوم باشد. وقتی می‌گوییم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، باید بتوانیم در تمامی حوزه‌ها نشان دهیم. یک بخش آن مربوط به مسابقات لیگ است که پنج دوره قهرمان شدیم. ان‌شاءالله در آسیا و جام حذفی هم این موفقیت‌ها کسب می‌شود. البته این موضوع فقط شامل حال مسابقات نیست. باشگاه ما باید از نظر اخلاق و فرهنگ یک باشد. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید در تمام حوزه‌ها شماره یک باشد. این موضوع با همدلی و اتحاد بین هواداران و باشگاه به وقوع می‌پیوندد.

صدری بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت در تمامی حوزه‌ها باید بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ چه از ظرفیت دولتی و چه خصوصی. یکی از مواردی که ما در آینده به آن می‌پردازیم مباحث تعاملی است و باید خیلی از مشکلات را با تعامل حل کنیم. ما هیچوقت دنبال دعوا یا مباحث مشاجره‌ای نیستیم و بیشتر به دنبال تعامل هستیم. البته اجازه نمی‌دهیم یک ذره از حق باشگاه ضایع یا نادیده گرفته شود. امیدواریم در فصل جاری به این اهدافی که داریم، بتوانیم برسیم. ما تلاش می‌کنیم که هر ماه گزارشی از عملکرد باشگاه به رسانه‌ها ارائه کنیم.

او گفت: یکی از مباحث جدی مورد نظر ما بحث شفافیت در تمام حوزه‌هاست. ما در باشگاه چیز پنهانی از هواداران و مردم عزیزمان نداریم. بزرگترین سرمایه ما هوادارانمان هستند و تا می‌توانیم باید اعتماد آن‌ها به باشگاه را جلب کنیم. هرجا که سعی کردیم این اعتماد به وجود بیاید، همه سود برده‌اند. هم باشگاه و هم هوادار از یک موضوع منتفع شده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی کالدرون، گفت: در بحث خارجی‌ها فقط یک پرونده کالدرون نبوده و قبل از حضور ما چند پرونده باز دیگر هم بود. تاریخ عقد قرارداد این مربی، ۱۰ تیر ۱۳۹۸ بود. آقای عرب این قرارداد را امضا کردند. چه زمانی اختلاف پیش آمده؟ یکم ژانویه ۲۰۲۰ که در دوره مدیریت آقای انصاری‌فرد بوده است. تاریخ صدور رای این پرونده، دهم تیر ۱۳۹۹ است و پرونده دیروز مختومه شد. مبلغی که تا روز پرداخت به او داده شده بود، بیش از ۲۹۹ هزار دلار بود و حدود ۵۷۹ هزار دلار باقی مانده بود که این مبلغ به علاوه ۳ هزار فرانک پیگیری پرونده و همچنین طلب بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواکین می‌شد که در مجموع عددی حدود ۷۴۵ هزار دلار شد. مدت قرارداد او ۱۰ تیر ۹۸ تا ۱۰ تیر ۹۹ و قرارداد هر فصل او ۸۵۰ هزار دلار بود. قرار بود ۳۰۰ هزار دلار این مبلغ تا دو هفته بعد از امضای قرارداد با او داده شود و ۳۰۰ هزارتای دیگر هم قرار شد تا نیم‌فصل داده شود و ۲۵۰هزار دلار هم تا انتهای فصل داده شود. من عنوان کسی که مسئولیت دارم، خواهش می‌کنم از دستگاه‌های نظارتی که به قرارداد خارجی‌هایی که در ایران هستند و نحوه قرارداد و پرداخت آن‌ها نظارت داشته باشند. چه ضرورتی دارد کاری که با ۱۰۰ هزار دلار می‌شد انجام داد، به اینجا کشیده شود؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟ ما فحش‌ها و بد و بیراهش را خوردیم، اما کاری که با ۱۰۰ هزار دلار می‌شد انجام داد را با التماس و با ۷۵۰ هزار دلار انجام دادیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با بیان این که چرا کسی پاسخ نمی‌دهد چرا مشکل کالدرون که در گذشته با ۱۰۰ هزار دلار حل می‌شد را او و کادر مدیریتی‌اش مجبور شده‌اند با ۷۵۰ هزار دلار حل کنند، گفت: این سوالی است که بنده خودم به عنوان هوادار در ذهنم است. یکی باید به آن پاسخ دهد. من باید به عملکرد خودم حتی ۱۰ سال دیگر پاسخگو باشم. حداقل بیایید بگویید ما به خاطر این مشکل ۱۰۰ هزار دلار را ندادیم، ما جای دیگر مشکل داشتیم و این کار را نکردیم. چرا باید اجازه دهیم که کار به جایی بکشد که هوادار به ما فحاشی و توهین کند؟ البته اشکالی ندارد و ما به دیده منت قبول کردیم.

صدری ادامه داد: مشکل آقای کالدرون اولین بحثش تهیه پول بود. ما از زمان آقای سمیعی به هر دری می‌زدیم که ۲۲ میلیارد را تهیه کنیم. هر پولی تهیه می‌شد اولویت ما حقوق بازیکنان، کادر و پرسنل بود. ما نتوانستیم این ۲۲ میلیارد را تهیه کنیم. شخصی که به ما کمک کرد شخص آقای سجادی بود که متاسفانه خیلی از مواردی که توهین می‌شود، به او توهین است. در صورتی که آقای هوادار عزیز، قربان شکل شما بروم، آقای سجادی اگر کمک نکرده بود از کجا این ۲۲ میلیارد را می‌آوردیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار