کد خبر: 1007989
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

شهر اصفهان یکی از اصلی‌ترین شهرهای توریستی در ایران است. جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی این شهر آنقدر زیاد و متنوع است که حتما باید با یک برنامه از پیش تعیین شده و دقیق به این شهر سفر کنید. معماری بی‌نظیر ساختمان‌ها و خیابان‌ها، مردم خون‌گرم و مهمان نواز، خوراکی‌ها و غذاهای بسیار خاص و متنوع، از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر زیبا است. از آنجایی که اصفهان یکی از شهرهای پرمسافر کشور است، از لحاظ هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها بسیار غنی است و شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب محل اقامت خود خواهید داشت. با این وجود به شما توصیه می‌کنیم که رزرو هتل اصفهان را به روزهای پایانی سفر خود موکول نکنید؛ زیرا به علت ترافیک بالای سفرها به این شهر، ممکن است نتوانید هتلی با ویژگی‌های دلخواه خود را رزرو کنید. یکی از مجلل‌ترین هتل های اصفهان ، هتل عباسی اصفهان است. برای آشنا شدن با ویژگی‌ها و امکانات این هتل و همچنین نحوه رزرو آن، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هتل عباسی اصفهان

اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در کهن‌ترین هتل جهان

هتل عباسی یکی از هتل های اصفهان است که در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی در قلب شهر اصفهان ساخته شد. این هتل در خیابان آمادگاه اصفهان واقع شده است و همین موقعیت مکانی ویژه آن، باعث می‌شود که بتوانید در مدت زمان کوتاهی، به بهترین مراکز تفریحی اصفهان بروید. کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، سی و سه پل و بازار شهر اصفهان، از جاهای دیدنی اطراف این هتل است. علاوه بر این، فضای داخلی هتل، همانند یک بنای تاریخی است که می‌توانید از گوشه و کنار آن دیدن کنید. این هتل در واقع یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان به شمار می‌رود. معماری هتل، گچ‌بری، آینه کاری و نقاشی‌های روی دیوارها و سقف هتل، الهام گرفته از معماری دوران صفویه و قاجاریه است. 

هتل عباسی اصفهان

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

این هتل دارای 255 اتاق و سوئیت متنوع، با ویژگی‌ها و امکانات متفاوت است که می‌توانید با توجه به نیازها و معیارهای خود، یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. اتاق‌های معمولی هتل، شامل اتاق‌های یک تخته یا دو تخته است. همچنین اتاق‌های چشم‌انداز و پردیس نیز با امکانات رفاهی پیشرفته‌تری برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده‌اند. اتاق‌های این هتل، دورتادور حیاط قرار گرفته‌اند و هر کدام از آن‌ها یک تراس و پنجره رو به حیاط هتل دارند. در وسط حیاط نیز یک حوض فیروزه‌ای زیبا به همراه یک آب‌نما در وسط آن قرار دارد که اطراف آن با گلدان‌های شمعدانی تزیین شده است و منظره زیبایی را به وجود آورده است. اگر به دنبال فضای بیشتری برای اقامت هستید، سوئیت‌های پردیس، قاجار، صفوی و سبز از گزینه‌های مناسب پیش روی شما است. با اقامت در این سوئیت‌ها، امکانات کم‌نظیر و فوق‌العاده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. یکی دیگر از بخش‌های هتل، آپارتمان‌های یک خوابه یا دو خوابه هتل است؛ که حس و حال متفاوتی نسبت به دیگر قسمت‌های هتل دارد و می‌توانید اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را در آن‌ها تجربه کنید.

امکانات و خدمات هتل

امکانات این هتل شامل سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی، کتابخانه، آرایشگاه، استخر، فروشگاه و... است. رستوران‌ها و کافی شاپ این هتل، از دیگر نقاط قوت آن است. به طوری که هر فردی با هر ذائقه و سلیقه‌ای را می‌تواند راضی کند. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی در محیطی آرام و دلنشین و با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. رستوران باغ، رستوران چهل ستون، تالار صبحانه، رستوران چشم‌انداز و سفره‌خانه تابستانه، از رستوران‌های این هتل بزرگ است.

رزرو هتل اصفهان

برای رزرو هتل، روش‌های متفاوتی وجود دارد. مثلا شما می‌توانید این کار را به صورت حضوری، با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی انجام دهید. اما همان طور که می‌دانید در این روش، شما نمی‌توانید همه گزینه‌های موجود را به خوبی بررسی کنید و در ضمن این کار با صرف وقت، انرژی و هزینه زیادی همراه است. اما نگران نباشید. امروزه سایت‌های متعددی برای رزرو هتل و تهیه بلیط وجود دارد. به طوری که شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر کجا که هستید، در کمترین زمان این کار را انجام دهید. در رزرو آنلاین هتل، هم دست شما برای انتخاب محل اقامتتان باز است و هم در نهایت منجر به یک انتخاب ایده‌آل و به‌صرفه می‌شود. یکی از این سایت‌های معتبر، سایت علی بابا است. طراحی این سایت به گونه‌ای است که شما تنها با وارد کردن مقصد سفر خود و مدت زمان اقامتتان، لیست کاملی از تمام هتل‌های موجود را دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید امکانات، ویژگی‌ها، قوانین و قیمت هر هتل را نیز مطالعه و با هم مقایسه کنید. یک ویژگی خیلی مهم و کاربردی این سایت، امکان مرتب سازی هتل‌ها بر اساس قیمت، درجه هتل یا امتیاز کاربران است. همچنین در قسمت نظرات سایت، می‌توانید آخرین نظرات کاربران را نسبت به هتل های اصفهان مطالعه کنید و با نقاط قوت و ضعف هر هتل آشنا شوید. اگر در رزرو هتل اصفهان به سوال یا مشکلی برخوردید، تیم پشتیبانی سایت علی بابا به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به شما است. در آخر از شما می‌خواهیم که نظرات خود را نسبت به هتل و روند رزرو آن، برای ما و دیگر کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار