کد خبر: 1002146
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
در آینده توان سنگینی برای اصلاح ساخت‌سازهای غیرمجاز خواهیم داد:
مدیرکل حراست شهردار تبریز با بیان اینکه در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز با درد و درمان آشنا هستیم، گفت: نمی‌دانم چرا بصورت ریشه‌ای با این موضوع مقابله نمی‌کنیم.

 اسماعیل فتحیان  درکمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ما هم با درد آشنا هستیم و هم با درمان درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر تبریز اظهار داشت: اما نمی‌دانم چرا بصورت ریشه‌ای با این موضوع مقابله نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: موضوع مهاجرت از روستاها به شهرها مورد غفلت واقع شده و به این موضوع توجهی نمی‌شود.

فتحیان تصریح کرد: من امروز به عنوان یک شهروند عادی و نه به عنوان مدیر کل حراست شهرداری تبریز از شورا تقاضا می‌کنم عوامل مهاجرت را به عنوان یک پدیده را پیگیری کرده و در این خصوص از دستگاه‌های ذیربط توضیح بخواهند.

مدیر کل حراست شهردار تبریز نیز با بیان اینکه تمام تخلفات را نباید به یک دید نگاه کنیم گفت: با ایجاد آموزش‌های حقوقی، توجه به مبحث شهردار شب از جمله اقداماتی است که می‌تواند در این زمینه کمک حال شهرداری تبریز باشد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز همچنین با بیان اینکه نقد سازنده است گفت: یکی از اصلی‌ترن عوامل ساخت‌وسازهای غیرمجاز دریافت جریمه و درآمدزایی شهرداری تبریز از تراکم فروشی و کمیسیون ماده صد است.

جعفر فاضل‌نیا افزود: باید برای کاهش میزان تخلفات جرایم بسیاری در نظر بگیریم تا ساخت‌وسازهای غیرمجاز توجیهی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در صورتی که در مراحل اولیه در مقابل این ساخت و سازها مقاومت نکنیم در آینده هزینه‌های بسیاری را برای اصلاح آن خواهیم پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر