سرويس اقتصادی جوان آنلاين: بر این اساس ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است؛ ضرورت دارد سازمانهای نظارتی و دستگاههای اجرایی مسئول، علاوه بر نظارت بر سایر اقلام کالایی در سطح بازار و خدمات، فعالیتهای نظارتی خود را به صورت ویژه معطوف به مبارزه با عرضه خارج از شبکه، احتکار، کم فروشی، امتناع از عرضه و گرانفروشی و ... در این کالاها کنند.
این ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمانهای صمت استانها و سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین سازمانهای جهاد کشاورزی استانها را به عنوان مسئول پیگیری و اجرای این موضوع تعیین کرده است.