کد خبر: 1071840
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:
خزعلی از پایلوت شدن استان لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمند سازی زنان خبرداد گفت: توانمند سازی و استعداد یابی در اولیت اقدامات معاونت امور زنان وخانواده قرار دارد.

به گزارش جوان از لرستان، انسیه خزعلی،  امروز(18 آذر) در شورای اداری شهرستان دلفان، اظهار داشت: معاونت زنان برنامه های گسترده ای در حوزه توانمند سازی بانوان بویژه در مناطق محروم دارد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: در برنامه ریزی های به عمل آمده در معاونت زنان و خانواده، زنان آسی پذیر در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به پدیده زنان کار شهرستان دلفان، ادامه داد: این زنان برای جلوگیری از فروپاشی خانواده این گونه به آب و آتش می زندد.

 

خزعلی با بیان اینکه فرهنگ کار زنان دلفان قابل تقدیر است، افزود: اینکه این زنان برای تامین معیشت به میدان می آینده و به این شکل امرارمعاش کنند بسیار ناراحت کننده است.

 

وی ابراز کرد: اینکه زنان کار شهرستان دلفان برای جلوگیری از فروپاشی خانواده چنین به آب و آتش می زنند، هر مسئولی را وادار به تصمیم گیری جدی می کند.

خزعلی خاطرنشان کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری هم با علم به این موضوع درصدد است تا با برنامه ریزی در جهت توانمند سازی آنان پدیده نوظهور زنان کار را برای همیشه جمع کند.

وی با اشاره به برنامه های معاونت زنان و خانواده در راستای آسیب زدایی، جلوگیری از طلاق و خودکشی ... ، اذعان داشت: ایجاد مراکز مشاوره و استفاده از نتایج پایلوتی آسیب های اجتماغی در دلفان برای برنامه ریزی بهتر از برنامه های در دست اقدام این معاونت است.

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه لرستان پایلوت توانمند سازی زنان می شود، اظهار کرد: بالا بردن توان اقتصادی و معیشتی از اهداف اصلی پایلوت قرار دادن لرستان است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار