کد خبر: 1079335
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
رعیتی، با اشاره به اینکه ۵۵ میلیون نفر جامعه مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، گفت: رفع مشکل معیشتی و مسکن کارگران در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش جوان از لرستان، «علی حسین رعیتی فرد»، امروز(27بهمن)، در آیین معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهارداشت: ۵۵ میلیون نفر جامعه مخاطب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که هماهنگی بین ۱۱ دستگاه زیرمجموعه این وزارتخانه برای رفع بسیاری از مشکلات آنان مؤثر است.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تامین مسکن کارگران و ایجاد امنیت شغلی از جمله اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: تعیین حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده در حال بررسی است.

وی به شکل گیری قرارگاه زیست بوم اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور راه اندازی شده است.

رعیتی فرد گفت: اجرای زیست بوم اشتغال، ساماندهی بنگاه های اقتصادی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رفع فقر مطلق با اصلاح نظام یارانه‌ای و بهبود ارایه خدمت صندوق های وابسته از برنامه های این وزارتخانه است.

وی بر ضرورت افزایش ایمنی در حوزه کار و کاهش حوادث با آموزش های لازم تأکید کرد و گفت:  تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، طی حکمی از طرف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «علی جهانی»، به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان منصوب شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار