کد خبر: 1081614
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: ‌در راستای توسعه واحدهای صنعتی صادرات جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی استان است به طوری که با اجرای برنامه‌های حمایتی می توانیم شاهد توانمندسازی صادرات استان و توسعه اشتغال باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهزاد مهدوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بتوانیم در توانمندسازی صادرات فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را فراهم کنیم، بدون شک بسیار کارگشا و نقش‌آفرین خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرک‌های صنعتی استان نیازمند حمایت همه‌جانبه است تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به شکل مناسب و قابل قبول فراهم شود و فضای مشترک کاری با هدف نوآوری در واحدهای تولیدی ورود داشته باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی را از جمله اهداف شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با ارائه بسته های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، میزان بهره وری و تولیدات آنان افزایش یابد.

مهدوی افزود: به منظور افزایش تولید و اشتغال، حمایت های همه جانبه ای از واحدهای تولیدی انجام می شود که حمایت از حضور آنان در نمایشگاه های داخلی و خارجی از جمله این نوع حمایت ها است.

وی گفت: در این نوع بسته حمایتی، بخشی از هزینه های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه ای و بلاعوض به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات تولیدی و کسب تجربیات واحدهای موفق برشمرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از حضور ۳۳۰ واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده که این بازدیدها نقش بسزایی در افزایش تولیدات آنان داشته است.

مهدوی ادامه داد: اگر از ظرفیت‌های موجود برای رفع بیکاری، توسعه اشتغال و گسترش حوزه اقتصادی بخوبی استفاده شود، در سالهای آینده شاهد وضعیت مناسب اقتصادی خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر