کد خبر: 1089714
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
سردار کشکولی، بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تأکید کرد و گفت: برگزاری این یادواره ها نقطه عطفی برای تمدن سازی و فرهنگ سازی در جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، سردار «مرتضی کشکولی»، امروز(2خرداد)،  در اولین یادواره شهدای زن عشایر اظهارداشت: ۴۹۴ شهید زن در لرستان داریم و از این تعداد ۳۶ نفر شهید زن عشایر هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان افزود: ۲۹ زن در یک صحنه در دورود در عین حالی که در ستاد پشتیبانی جنگ در حال پشتیبانی از جبهه و جنگ بودند با بمباران به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: همه مادران، خواهران، دختران و همسران شهدا اجر شهید را دارند و جامعه زنان در خانواده شهدا از فیوضات خانواده شهید بهره مند هستند.

سردار کشکولی با اشاره به سالروز عملیات حاج عمران، بیان کرد: این عملیات در پاسخ به عملیات‌های دفاع متحرک عراق بود و تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این عملیات با هفت گردان پر از دانشجو، فرهنگی، روحانی، حزب الهی، کشاورز، کارگر و بسیجی در چهار تا پنج شب متوالی ۲۹۴ شهید را تقدیم انقلاب کرد.

وی در ادامه اظهارداشت: این عملیات نقطه عطفی در جنگ شد و به عملیات‌های دفاع متحرک دشمن خاتمه داد و دوباره ابتکار عمل به دست ما افتاد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: دشمنان فکر می‌کنند با ترور فیزیکی انقلاب اسلامی را از پا می‌آورند و این در حالیست که نمی‌دانند همین یادواره یک نقطه عطفی برای فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می‌شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار